اعضای جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌شرقی با برگزاری انتخابات مشخص شدند.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲ 12 October 2021

 اعضای جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌شرقی با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

این دوره از انتخابات روز دوشنبه از ساعت هشت صبح تا ۲۰ شب با دو بار تمدید مهلت شرکت در آن برگزار شد و بر اساس بیشترین آرای ماخوذه اعضای اصلی و علی البدل رشته های هفتگانه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انتخاب شدند.

اعضای اصلی رشته عمران به ترتیب آرا احمد طالب نژاد ایرانی، علی ابراهیم زاده، محمد خانی، بهلول تقی زاده، احمدرضا محقق و یعقوب رونقی و سیدصادق موسوی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

در رشته نقشه برداری ابوالفضل رنجبر به عنوان عضو اصلی و شهرام بایبوردی به عنوان عضو علی البدل این رشته و در رشته ترافیک علیرضا معتمدنیا به عنوان عضو اصلی و اسحاق رسولی سرابی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

در گروه تاسیسات و رشته برق رویا صادقی نهر و محمدعلی توکلی قاضی جهانی به عنوان اعضای اصلی و حسین علمی به عنوان عضو علی البدل و در رشته مکانیک شهرام کاشانی اصل به عنوان عضو اصلی و ناصر یاسائی به عنوان عضو علی البدل برگزیده شدند.

در گروه معماری و شهرسازی و در رشته معماری رضا دیزجی، شهاب آدم نوه سی و بیتا باقری به عنوان اعضای اصلی و محمدرضا پاکدل فرد به عنوان عضو علی البدل و در رشته شهرسازی مهدی علیلو به عنوان عضو اصلی و نادر بقایی مهر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

بر اساس ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در صورت وجود هرگونه اعتراض و شکایت، داوطلبان شرکت در این انتخابات می توانند از امروز تا پنجشنبه ۲۲ مهر موارد خود را به صورت کتبی به دبیرخانه محرمانه اداره کل راه و شهرسازی استان واقع در سربالایی ولیعصر ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار