نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اقتدار و مهربانی نیروی انتظامی دو عنصر مهم در تأمین امنیت مردم و جامعه است.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ 12 October 2021

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان با بیان اینکه این نیرو نقش بسیاری در زندگی مردم دارد، گفت: تأمین امنیت لازمه تحرک و رونق اقتصادی است و نیروی مقتدر نیروی انتظامی در این حوزه نقش آفرینی می‌کند.

وی با اشاره به اثرات مخرب قاچاق در اقتصاد کشور ادامه داد: امروز پدیده شوم قاچاق به موضوع دو طرفه تبدیل شده است و علاوه بر واردات قاچاق، بخشی از نیازهای مردم با نیت های سوء به خارج از مرزها قاچاق می‌شود که پلیس مبارزه با قاچاق در این زمینه هم مقتدرانه وارد عمل شده است.

وی با بیان اینکه بدون امنیت زندگی روزمره و فعالیت های علمی، اقتصادی و اجتماعی و اداره کشور امکان پذیر نیست، اظهار کرد: برای داشتن امنیت مقتدرانه باید پلیس از سلامت فکری، سلامت عمل، سلامت اخلاق، سلامت امنیت از حیث نفوذ بیگانگان در بالاترین سطح قرار داشته باشد که خوشبختانه نیروی انتظامی آذربایجان شرقی از این لحاظ سرآمد پلیس کشور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در تمامی نیروهای مسلح خصوصاً در نیروی انتظامی را دو بال فرماندهی عنوان کرد و در ادامه وجود امنیت اخلاقی را از دغدغه های عمومی دانست و گفت: پلیس باید با اقتدار همراه با مهربانی با گسترش بلای خانمان سوز اعتیاد، شرارت‌ها و هنجار شکنی‌ها مقابله جدی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه تأمین امنیت فضای مجازی باید مورد توجه نیروی انتظامی باشد، ادامه داد: امروزه فضای مجازی در زندگی مردم گستره وسیعی را به خود اختصاص داده است و در کنار منافعی که دارد، تهدیدهای جدی را هم متوجه آحاد مردم کرده است و در این زمینه نیز باید پلیس به نقش و وظیفه خود عمل کند.

وی گفت: همانطوریکه امنیت مردم به فداکاری و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی وابسته است، امنیت پلیس نیز در گرو هوشیاری مردم بوده چرا که امنیت مردم و اقتدار پلیس لازم ملزوم یکدیگر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با تبریک هفته نیروی انتظامی به پرسنل این نیرو در آذربایجان شرقی، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران گفت: نیروی انتظامی کشور ما بیش از ۱۲هزار شهید و بیش از ۲۲هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

وی ماموریت این نیرو را بسیار خطیر و ارزشمند توصیف کرد و گفت: نیروی انتظامی با ماموریت چند وجهی خود در رفت و آمد جاده‌ای، تأمین امنیت شهرها، تأمین امنیت مرزها، مبارزه با ناامنی های داخلی و تأمین امنیت روانی جامعه و دیگر حوزه ها خدمات ارزشمند و اثرگذاری دارد.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: پلیس ایران با فاکتور احترام به شهروندان بر خلاف پلیس دیگر کشورها در دل مردم جا دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار