در چهارمین مسابقه از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی متوقف شد اما همچنان صدرنشین است.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ 12 October 2021

به گزارش تابناک تبریز، تیم ملی فوتبال کشورمان در چهارمین مسابقه از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی از ساعت 17 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم کره جنوبی رفت که مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم ملی فوتبال ایران که 10 برد متوالی داشت در مهم‌ترین مسابقه در گروه A در ورزشگاه خانگی متوقف شد. آن هم در حالیکه دوبار توپ را به تیرک دروازه کره زد و درواقع کره‌ای ها با خوش شانسی بازنده نشدند و به کمک تیر دروازه نوار بردهای تیم ملی کشورمان را قطع کردند. تیم ملی با این تساوی 10 امتیازی شد و همچنان صدرنشین گروه است. کره هم با 8 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است.

داور:احمد ابوبکر سعید الکاف( عمان)

کمک داوران: أبوبکر العمر و راشد الغیثی( عمان)

کارت زرد: امید نورافکن، سردار آزمون ( تیم ملی ایران)

کارت قرمز:-

گل: سون هیونگ مین(دقیقه 49) برای کره علیرضا جهانبخش( دقیقه 77) برای تیم ملی ایران

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش (کاپیتان) ، احمد نوراللهی( از دقیقه 90 میلاد سرلک)، مهدی طارمی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده( از دقیقه 52 امید نورافکن) و سردار آزمون( از دقیقه 90 مهدی قائدی).

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب تیم کره جنوبی: کیم سوئنگ گیو، لی یونگ، کیم مین جائه، جونگ وو هونگ، هوانگ این بئون( از دقیقه 83لی دونگ)، سون هیون مین، لی جائه سو( از دقیقه 77 نا سونگ هو)، هوانگ هی چانگ( از دقیقه 80 لی جائ سو)، هونگ چول( از دقیقه 70 کیم جوسو)، هوانگ هو جی، کیم یونگ گوون

سرمربی : پائولو بنتو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار