سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امسال تراکتور ستاره‌های آنچنانی به خدمت نگرفت و با تیم‌هایی بازی خواهیم کرد که بازیکنان چند ده میلیاردی در اختیار دارند و کارمان تا حدودی سخت است.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ 19 October 2021

فیروز کریمی در خصوص روند آماده‌سازی تراکتور برای فصل جدید، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تراکتور تمرینات، بدنسازی و بازی‌های دوستانه را تا حدودی دیرتر از سایر رقبا آغاز کرد. ما در اردوی تهران مقابل دو تیم لیگ برتری فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و از عملکرد شاگردانم در این اردو رضایت دارم.

وی افزود: شناخت بازیکنان جدید، ارزیابی وضعیت فنی و بدنی اعضای تیم و همچنان رساندن بازیکنان به شرایط مسابقه اهداف ما در اردوی تهران بود.

کریمی ادامه داد: تمریناتمان را طی روزهای گذشته در تبریز پیگیری کردیم و رفع نقاط ضعف و مرور برنامه‌های فنی برای انجام نخستین بازی لیگ برتر در دستور کار بود.

سرمربی تراکتور در خصوص بازی نخست لیگ بیست و یکم مقابل گل گهر سیرجان، گفت: گل گهر یکی از تیم‌های خوب و پر مهره لیگ برتر هست که کادرفنی خوب و با دانشی دارد.

وی ادامه داد: امسال تراکتور ستاره‌های آنچنانی به خدمت نگرفت و با تیم‌هایی بازی خواهیم کرد که بازیکنان چند ده میلیاردی در اختیار دارند و کارمان تا حدودی سخت است. اما ما هم تیمی با نیم قرن قدمت و میلیون‌ها هوادار هستیم و برای دفاع از نام تراکتور فوتبال بازی خواهیم کرد.

وی در پایان خواستار حمایت هواداران میلیونی تراکتور از این تیم و بازیکنان جوانش شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار