رانندگان ایرانی بازداشت شده در آذربایجان آزاد شدند سخنگوی وزارت خارجه از آزادی دو راننده ایرانی که در ماه‌های اخیر در باکو بازداشت شده بودند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ 21 October 2021

خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با شبکه خبر اعلام کرد که دو راننده ایرانی که در ماه‌های اخیر در باکو بازداشت شده بودند، آزاد و تحویل سفارت ایران شدند.

«شهرود نوروزی» و «جعفر برزگر» دو راننده ایرانی بازداشت شده در آذربایجان صبح امروز آزاد شدند و اکنون در سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو در حال انجام کارهای اداری برای خروج از این کشور هستند.

همچنین نور نیوز گزارش داد که با تلاش و پیگیری مستمر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در باکو و همکاری دولت آذربایجان، دو راننده ایرانی که در جریان انتقال کالا در مناطق تازه آزاد شده آذربایجان بازداشت شده بودند صبح امروز آزاد شدند.

روز گذشته این رسانه در خبری با انتشار دومین ابلاغیه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به شرکت‌های حمل‌ونقل برای رعایت دقیق قوانین و حساسیت کشورها با توجه به تغییرات جدید مرزهای ارمنستان و آذربایجان پس از جنگ ۴۴ روزه، به ضرورت رفع سوء تفاهم‌ها و لزوم آزادسازی این دو راننده اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار