نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز بر لزوم حل مشکل باشگاه‌های ورزشی تراکتور و ماشین‌سازی تاکید کرد و گفت: هواداران این ۲ تیم محب اهل بیت و شهدا هستند. هواداران تراکتور و ماشین‌سازی محب اهل بیت و شهدا هستند/ لزوم تلاش همه‌جانبه برای حل مشکل ۲ باشگاه پرطرفدار تراکتور و ماشین‌سازی
کد خبر: ۱۰۲۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴ 05 January 2022

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای حل مشکلات باشگاه‌های ورزشی استان اظهار داشت: حل مشکلات ۲ باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی راهی برای رضایت همه اقشار جامعه است، چراکه هواداران این تیم‌ها را که محبان و دوستداران اهل بیت (ع) و پیروان راه شهدا هستند، از خود می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: شاید با واگذاری مالکیت این ۲ باشگاه به مجموعه مس سونگون مشکلات آنها نیز حل شود و این مهم زمینه‌ساز شادی و نشاط عمومی جامعه شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، یادآور شد: در این خصوص پیگیری‌های جدی توسط استاندار آذربایجان‌شرقی از وزیر صمت صورت گرفته و جلسه‌هایی در تهران برگزار شده که امیدواریم نتیجه این اقدامات حل مشکلات ۲ باشگاه پرهوادار فوتبال استان و خوشحالی طرفداران آنها شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار