نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم اقدام عملی برای حل مشکلات قشر کارگر تاکید کرد و گفت: کارگران موتور پیشران اقتصاد کشور هستند.
کد خبر: ۱۰۴۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰ 26 April 2022

به گزارش تابناک تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار نمایندگان تشکل های کارگری استان روز کارگر را فرصت مناسبی برای تجلیل از تلاش ها و خدمات کارگران عنوان کرد و تصریح کرد: تنها با گرامی داشت این روز مشکل صنفی و معیشتی قشر زحمت کش کارگر حل نمی شود.
امام جمعه تبریز افزود: در کارخانجات تولیدی و صنعتی کارفرما نقش هدایت کننده دارد، اما چرخش چرخ این کارخانه ها به دست کارگران میسر است.
وی با تاکید بر اینکه رونق تولید ملی با دستان توانگر کارگران محقق می شود و این موضوع مهم دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می گذارد، ادامه داد: حمایت از کارگر در واقع حمایت از تولید، رونق تولید، مردانگی و مروت است، خصوصاً در سال جاری که مقام معظم رهبری کار و تولید را به بحث دانش بنیان متصل و وابسته کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به افتخار آفرینی جوانان در حوزه دانش بنیان ادامه داد: به هنگام بازدید از اقدامات جوانانمان در حوزه دانش بنیان آدمی احساس غرور میکند که با نوآوری و ابتکار و اختراع در تلاش هستند که تولید ملی و اقتصاد داخلی را رونق دهند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم عزت ملی و نفوذ ناپذیری کشور را در برابر بیگانگان وابسته به اجرای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید دانست و گفت: هرچه قدر رونق تولید داشته باشیم و از کالای ایرانی حمایت کنیم می توانیم در برابر بیگانگان ایستادگی بیشتری داشته باشیم.
امام جمعه تبریز بهره مندی از فناوری ها و تولیدات جدید را در سایه نقش آفرینی کارگران میسر دانست و گفت: برای کسب موفقیت بیشتر در تولیدات ایرانی علاوه بر حمایت از کارگران باید به بحث دانش بنیان توجه ویژه داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به هجمه‌های دشمنان و سوء استفاده آنها از احساسات پاک کارگران ادامه داد: به مطالبات قانونی و به حق کارگران به موقع باید رسیدگی شود تا دشمنان فرصت سوءاستفاده و موج سواری بر خواسته های قانونی آنها را نداشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم درآمد پایین کارگران را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر افزایش اهرم های تشویقی برای این قشر زحمت کش گفت: اهمیت دادن به نیروی انسانی یکی از مباحث است، چرا که اگر نیروی انسانی نباشد کارها با دستگاه ها پیشرفت چندانی نخواهد داشت از این رو باید مواظب نیروهای انسانی باشیم، نیروی انسانی اهرمی هستند که اگر ما به آن شخصیت ندهیم و مراقبش نباشیم ضررهایش را می بینیم، باید خودمان را در غم و شادی کارگران سهیم کنیم./*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار