مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اصلی ترین سرمایه کشور ما حوزه هنری و فرهنگی است چراکه در جهان با نام و نشان معتبر کشور مارا در این عرصه می‌شناسند.
کد خبر: ۱۰۶۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶ 13 September 2022

بگزارش خبرنگار تابناک تبریز، سیدقاسم ناظمی در نشست خبری به مناسبت روز ملی شعر و ادب فارسی اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی پدیده های هنری و فرهنگی استان ما پیشرفت چشمگیری کرد که می‌توان آن ها را با نمونه های درخشان الخصوص استاد شهریار نام برد.
وی ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به استان، تسهیلات و امتیازات تاثیرگذاری نیز به حوزه هنری و فرهنگی استان تعلق گرفته است که باید این اقدامات را به فال نیک گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برای روز پلی شعر و ادب فارسی توسط وزارت ارشاد برنامه‌هایی در سطح کشور درحال اجراست که حدود ۷۰ برنامه نیز در سطح استان در این خصوص درحال اجراست.
ناظمی در ادامه بیان کرد: روز دوشنبه هفته آینده مراسم ویژه‌ای در تالار وحدت دانشگاه تبریز با حضور میهمانان ویژه برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: در طول این چند روز آغاز همایش، در بخش های هنری، علمی، آموزشی و فرهنگی برنامه های مختلفی در سطح شهرستان ها صورت گرفته است که از این برنامه ها استقبال خوبی شده است.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان افزود: افتتاح نمایشگاه اسناد و نمونه‌های خوشنویسی استاد شهریار و رونمایی از کتاب استاد شهریار نمونه‌‌ای از برنامه هایی است که در روز های آینده به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

برچسب ها: ارشاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :