قهرمان مسابقات قایقرانی جهان:
قهرمان قایقرانی جهان گفت: افتخار می‌کنم با پرچم کشورم در مسابقات شرکت می‌کنم و این بزرگترین افتخار بنده است.
کد خبر: ۱۰۶۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ 18 September 2022

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، معصومه داناپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سطح استانی نامهربانی هایی از سوی مسئولان می‌شود که باعث تاسف است.

وی ادامه داد: وزارت و اداره تربیت بدنی کشور همیاری ویژه انجام دادند که باعث ایجاد روحیه بیشتری در من شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اگر مسئولان همیاری بیشتر کنند قطعا استعداد بهتری در سطح استان و شهر مان کشف خواهد شد.

قهرمان قایقرانی جهان ادامه داد: برای کسب افتخار بیشتر برای کشورم و دیار خود در مسابقات آینده قطعا با توان بیشتری شرکت خواهم کرد.


وی افزود: دست یاری که شرکت هافمن در این مسیر موفیقت دراز کردند، تاثیر بسزایی در کسب این عنوان افتخار آمیز داشت و باید به نوبت خود از این یاری ویژه تشکر کنم.


داناپور بیان کرد: مسابقات المپیک آسیایی سختی در پیش داریم و قطعا تلاش ها و حمایت ها چندین برابر خواهد شد تا این افتخار را از دست ندهیم.


وی تاکید کرد: امیدوارم بانوان شهر مان نیز بتوانند استعدادهایشان شکوفا کنند و آن‌ها نیز بتوانند کسب افتخار کنند.


قهرمان قایقرانی جهان خاطرنشان کرد: پنج سال قبل با وجود مشکلات متععد باز نخواستم از دنیای قایقرانی خداحافظی کنم و باید تشکر کنم از دوستانی که با وجود حمایت های خود مانع چنین تصمیمی شدند.


وی گفت: مشکل تمرینی که بنده از اول داشتم نبود قایق و پارو بود که با کمک مالی دوستان الخصوص شرکت هافمن این چالش برای موفیقت رفع شد.


داناپور در پایان سخنان خود بیان کرد: متاسفانه زیر ساخت های لازم در استان وجود ندارد و باید چاره اندیشی های برای حل این مشکل که بزرگترین مشکل نیز است باد رفع و برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار