مراسم پرشکوه تشییع پیکر پاک بسیجی شهیدمدافع امنیت در تبریز
مردم تبریز امروز با تشییع پیکر پاک بسیجی مدافع امنیت شهید حسین اوجاقی با خون این شهید هم‌پیمان و هم‌قسم شدند تا راهش که همانا خط ولایت فقیه و دفاع از آرمان‌های سیدالشهداست را ادامه دهند.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 25 September 2022

به گزارش تابناک تبریز، پیکر پاک بسیجی مدافع امنیت شهید حسین اجاقی دیروز با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در این شهر از میدان شهدا تا میدان ساعت تشییع شد.

تشییع کنندگان در این مراسم  با شعارهای «مرگ بر آشوبگر، منافق مسلح اعدام باید گردد»، «بیر بئله لشگر گلیب به عشق رهبر گلیب» (این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده) و «بیزاؤلماغا حاضیروخ، خامنه‌ای سربازیوخ» (ما برای مُردن حاضریم، سرباز خامنه‌ایم)، مرگ بر ضد ولایت فقیه، پرچم عشق ماست این خط قرمزماست، مرگ بر منافق، رهبر ما عشق ماست، خامنه‌ای مقتداست اقدام آشوبگران در تخریب و آسیب به اموال عمومی را محکوم کردند و خواستار برخورد با آشوبگران و فتنه گران شدند.

مردم تبریز عکس نوشته و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و همچنین پرچم ایران و پرچم امام حسین(ع) را در دست داشتند.

تشییع کنندگان در این مراسم پرشکوه، امنیت و آرامش کشور را خط قرمز مردم آذربایجان دانسته ‌و خواستار اقدام جدی و موثر دولت در رفع نگرانی مردم شدند.

پیکر این شهید در وادی رحمت به خاک سپرده شد.

بسیجی حسین اوجاقی متولد سال ۱۳۷۰ و فرمانده پایگاه علامه طباطبایی مسجد فاطمی تبریز بود.حسین اوجاقی دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری بود که 30 شهریور با ضرب چاقو توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار