شهردار تبریز از راه اندازی پارک های موضوعی مهارت در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴ 01 November 2022

به گزارش تابناک تبریز، یعقوب هوشیار امروز در دیدار با مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه مساجد در کنار امور مذهبی و معنوی می‌توانند جایگاهی برای امر مهارت آموزی کودکان و نوجوانان باشند، اظهار کرد: آموزش‌های متناسب با سرمایه گذاری ها و نیازهای مختص منطقه منجر به اثربخشی و کارایی هرچه بیشتر این آموزش‌ها خواهد شد.

وی ادامه داد: نقش آفرینی و همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در خصوص طرح مساجد مهارت محور می‌تواند شتاب بیشتری به اجرای آن بدهد.

شهردار تبریز از راه اندازی پارک‌های موضوعی مهارت خبر داد و گفت: کارهای کارشناسی این پارک‌ها با مشارکت شورای شهر تبریز و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان انجام می‌شود.

هوشیار افزود: این مجموعه از فعالیت‌ها برای شهری همچون تبریز که به عنوان دومین شهر صنعتی ایران، دومین شهر دانشگاهی و قطب گردشگری و صنعت و هنر معروف است، ضروری است.

شهردار تبریز همچنین گفت: برای اولین بار در کشور هر هفته روزهای چهارشنبه را به شرکت‌های دانش‌بنیان، نخبگان، صاحبان فکر وایده و نوآوران اختصاص می‌دهیم.

وی اظهار کرد: شهرداری تبریز با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، اشتغال و دانش بنیان، پیشگام این حرکت شده و یک روز در هفته را برای نخبگان، صاحبان ایده و تفکر و اندیشه اختصاص داده است.

وی افزود: برای اولین بار در کشور چهارشنبه هر هفته میزبان نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف خواهد بود و هر نوع طرح، نوآوری در حوزه مدیریت شهری و دیگر حوزه‌های مدیریتی در جلسات از سوی نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان طرح خواهد شد.

هوشیار اضافه کرد: طرح‌های ارائه شده توسط نخبگان در حوزه مدیریت شهری به کمیته پایش و ارزیابی شهرداری تبریز رفته و پس از بررسی لازم برخی از آنها اجرایی خواهد شد.

شهردار تبریز تصریح کرد: طرح‌های ارائه شده در دیگر حوزه‌ها که مربوط به ادارات و دستگاه‌های دولتی دیگر است، توسط شهرداری و برای بهره‌مندی بیشتر به آن ادارات دولتی ارجاع داده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :