رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری کلاهبردار مسافرنما با شیوه‌های مختلف کلاهبرداری از رانندگان در شهر تبریز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱ 05 November 2022

به گزارش تابناک تبریز، ابراهیم محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی مسافرنما، بررسی موضوع به منظور کشف و پیشگیری کلاهبرداری‌های دیگر از سوی متهم در دستور کار اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در خصوص شیوه این کلاهبرداری افزود: متهم به عنوان مسافر سوار خودروی تاکسی شده و در طول مسیر با ایجاد رابطه دوستی و جلب اعتماد رانندگان ادعا می‌کرد که قرار است وجهی برای ایشان واریز شود ولی کارت بانکی خود را همراه ندارد، کارت بانکی شاکی را به همراه رمز آن گرفته و به بهانه برداشت وجه خود، از کارت رانندگان برداشت می‌کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت شد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به ۵ فقره کلاهبرداری با شیوه و شگرد فوق معترف که ارزش مالی پرونده‌های مکشوفه بیش از یک میلیارد ریال  است.

محمودی در پایان از شهروندان درخواست کرد: جهت پیشگیری از وقوع کلاهبرداری از ارائه کارت‌های بانکی خود به صورت امانی به افراد ناشناس جهت انجام عملیات بانکی واریز و برداشت وجه خودداری کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار