سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان تاکید کرد که اگر همه‌چیز عادلانه و طبق اصول پیش برود این تیم بدون مشکل قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱ 11 November 2022

به گزارش تابناک تبریز، اسماعیل تقی‌پور بعد از قهرمانی تیمش در نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال ایران گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دور رفت را با رتبه نخست به‌پایان برسانیم. یک لیگ نزدیک و فشرده را شاهد بودیم که تعداد تیم‌های مدعی در آن نسبت به فصل‌های گذشته بیشتر بود و هر بازی به‌نوعی یک فینال بود.

وی در مورد پیروزی مقابل تیم بدون باخت سن‌ایچ افزود: بعد از باخت غیر فنی به گیتی‌پسند در هفته دوازدهم سعی کردیم بچه‌ها را ازنظر روحی به شرایط قبل برگردانیم. آنها بازیکنان بزرگ و حرفه‌ای هستند که به خوبی با درک شرایط، در بازی امروز قدرت خود را به حریف دیکته کرده و تیمی را شکست دادند که پیش‌ از این هیچ باختی متحمل نشده بود. تیم ما ازنظر فنی نشان داده که قابل احترام است و در شرایط عادلانه توان غلبه بر هر حریفی را دارد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با تشکر از مدیریت باشگاه تأکید کرد: یک مدیریت ورزشی در رأس کارداریم و خدا را شکر تا این لحظه هر چه خواستیم تأمین شده است. از آقای رسول خطیبی نهایت تشکر را دارم. ایشان همواره پشت تیم بودند و این دلگرمی را در طول هفته جاری که بیش از همیشه نیاز به حمایت داشتیم، احساس کردیم.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما قهرمانی نیم‌فصل نیست بلکه می‌خواهیم در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببریم. برای این مهم، مجموعه قدرتمندی داریم و اگر همه‌چیز عادلانه و طبق اصول پیش برود مشکلی از بابت این کار نخواهیم داشت.

وی دلیل جدایی فرهاد فخیم را اختلاف سلیقه اعلام کرد و اظهار داشت: همیشه گفته‌ام که فرهاد فخیم بازیکن خیلی بزرگی است ولی اختلاف سلیقه وجود داشت. نمی‌خواهم به این مساله دامن بزنم، فخیم تیمش را پیدا کرد و برای او آرزوی موفقیت دارم. به خاطر فخیم همه جوره ناسزا شنیدم؛ خواهر تازه فوت کرده‌ام هم به خاطر فخیم مورد فحاشی قرار گرفت! دوست ندارم روی این مساله پرداخت کنم. ما ‌کارمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم که همه از مدیریت باشگاه تا اصحاب رسانه دست به دست هم بدهیم تا این تیم موفق شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :