فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از فوت رئیس سازمان انتقال خون این شهرستان بر اثر گاز گرفتگی در مهمانسرای سازمان انتقال خون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ 14 November 2022

توحید فارسی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر حادثه گازگرفتگی مردی 39 ساله در مهمانسرای سازمان انتقال خون شهرستان مراغه، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل و انجام معاینات اولیه مشخص شد که این فرد که رئیس سازمان انتقال خون شهرستان مراغه بود، بر اثر نشت گاز وسیله گرمایشی هنگام استحمام، دچار گاز گرفتگی و مسمومیت شده و جان خود را از دست داده است.

فارسی یادآور شد: مرگ فرد مذکور از سوی کارشناسان تیم‌های اعزامی اورژانس 115 که در محل حادثه حضور داشتند، تأیید و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد که با توجه به ناپایداری شرایط جوی در شرایط کنونی هنگام استفاده از وسایل گرمایشی، نکات ایمنی را مورد توجه قرار داده و از به‌کارگیری وسایل غیراستاندارد و معیوب پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار