نصر: مدافع تراکتور گفت: مربی بدنساز تیم فشار زیادی روی بازیکنان می‌آورد. کار کردن با این مربی سخت ولی در عین حال لذت بخش است.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ 15 November 2022

به گزارش تابناک تبریز، «محمد آقاجان‌پور» در گفت‌و گویی در خصوص شرایط اردوی تراکتور در ترکیه، اظهار کرد: باتوجه به تعطیلی لیگ برتر، اردوی آماده‌سازی در ترکیه برپا کرده‌ایم و پس از تعطیلی دو هفته‌ای، «مارکو کاسر» - مربی بدنساز تیم فشار زیادی روی بازیکنان می‌آورد. کار کردن با این مربی سخت ولی در عین حال لذت بخش است. خدا را شکر هتل محل اقامت تیم، زمین چمن و امکانات فوق العاده‌ای دارد و در کل همه چیز خوب و قابل قبول است. 
وی توضیح داد: خدا را شکر تیم پُرمهره‌ای بسته شده است.
مردم آذربایجان توقع زیادی از تراکتور دارند و همیشه باید بهترین باشیم. امسال وضعیت من خیلی خوب است و خوشبختانه بازیکن خلّاقی همچون  آلوز داریم که سانترهای خوبی ارسال می‌کند و توانستم با استفاده از ارسال‌های این بازیکن، دو گل به ثمر برسانم. 
آقاجان‌پور در خصوص پیش بینی‌اش از عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی، گفت: پس از جدایی اسکوچیچ که زحمات فراوانی برای تیم ملی کشورمان کشیده بود، کی‌روش آمد و به دلیل اینکه چندین سال سابقه کار در فوتبال ایران دارد، بازیکنان را به خوبی می‌شناسد.
رقبای ما در جام جهانی قدرتمند هستند، ولی به هر حال مربی بزرگی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته و انتظار داریم ایران برای نخستین بار از مرحله گروهی بالا بیاید. اگر توقع صعود از گروه‌مان را نداریم، بهتر بود مربی داخلی هدایت تیم ملی را برعهده می‌گرفت. 
وی با بیان اینکه جای محمد عباس‌زاده و محمدرضا اخباری در لیست تیم ملی خالی است، تأکید کرد: این دو بازیکن در سال‌های اخیر نمایش فوق العاده‌ای داشتند، چرا به آقای گل لیگ ایران توجه نمی‌شود؟ اخباری هم شایستگی‌های خودش را نشان داده و جام جهانی حق او بود. اخباری برای حضور در جام جهانی باید چه کار می‌کرد که نکرده است؟
مدافع راست تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه طرفدار چه تیمی در جام جهانی هستی؟ بیان کرد: تیم محبوب من در جام جهانی اسپانیا هست و «راموس» هم بازیکن مورد علاقه‌ام است. به نظرم جای چند بازیکن همچون هالند، صلاح، کانته، پوگبا و ... در جام جهانی خالی است. 
وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از فینالیست‌های جام جهانی، گفت: به نظرم بعد از مدت‌ها شاهد حضور برزیل و آلمان در فینال جام جهانی خواهیم بود. فرانسه هم تیم پُرمهره‌ای است ولی باتوجه به عملکردش در لیگ ملت‌های اروپا؛ فرانسه به فینال نمی‌رسد. همچنین هلند، اسپانیا و کرواسی هم تیم‌های خوبی هستند و تیمی قهرمان می‌شود که مرتکب کمترین اشتباه شود.
آقاجان‌پور با تأکید بر اینکه مثل تمامی فوتبالیست‌ها آرزوی حضور در جام جهانی را دارم، خاطرنشان کرد: من در تمامی رده‌های پایه برای تیم ملی بازی کرده‌ام و امیدوارم در آینده به پیراهن تیم ملی بزرگسالان هم دست بیابم.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :