عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: نیروهای مدافع امنیت در برابر این حرامیان جنایت‌پیشه، باید شیوه مناسب و کارآمدتر پیش گیرند و در مقابل تروریست‌های آدمکش، باید با مشت آهنین و کوبنده و قاطع برخورد کرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 18 November 2022

به گزارش تابناک تبریز، مرتضی حسینی در واکنش به حوادث تروریستی اخیر در کشور اظهار کرد: حوادث تروریستی ایذه و اصفهان نشان می‌دهد دشمنان جمهوری اسلامی و بدخواهان ملت ایران، امنیت مردم و ثبات کشور را کاملا هدف گرفته‌اند. عوامل آشوبگر دشمن  و مزدوران آمریکای جنایتکار که با سوءاستفاده از اعتراضات مردمی، وارد میدان شده و سعی داشتند مسیر اعتراضات مسالمت‌آمیز را به سمت درگیری و خشونت و کشته‌سازی ببرند، پس از ناامیدی از همراهی مردم، به ترور و آدم‌کشی آشکار روی آورده‌اند! و داعش‌وار به حرم‌ها و اجتماعات مردم عادی تیراندازی می‌کنند و همه را به خاک و خون می‌کشند!

نماینده مردم میانه در مجلس ادامه داد: تروریست‌هایی که اخیرا در ایران دست به کشتار مردم زده‌اند تفاوت عمده‌ای با داعشی‌ها دارند، داعش مسؤولیت تمام کشتار و عملیات‌های خود را برعهده می‌گیرد اما این تروریست‌ها اگر گلوله‌هایشان به مردم برخورد کند، مسؤولیت آن را نمی‌پذیرد و اگر نیروهای امنیتی را مورد هدف قرار دهد با افتخار آن را به نام خود می‌زنند.

وی گفت: شما ببینید دو عملیات همزمان، مشابه و با دو منشأ متفاوت هر دو موتورسوار، هر دو با اسلحه کلاش، هر دو ترور کور، هر دو کاملا شبیه هم؛ یکی در ایذه، یکی در اصفهان انجام میدهند دستور و نقشه عملیات یکی بوده، ولی ضدانقلاب می‌گوید ایذه کار تروریست‌ها است، اصفهان نه. چرا؟ چون شلیک تروریست‌ها در ایذه به مردم خورده، در اصفهان به نیروهای امنیتی.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: پس نیروهای مدافع امنیت در برابر این حرامیان جنایت‌پیشه، باید شیوه مناسب و کارآمدتر در پیش بگیرند، در مقابل تروریست‌های آدمکش، می‌بایستی با مشت آهنین و کوبنده و قاطع برخور کرد. همزمان و به موازات سرکوب تروریست‌ها، اعتراضات مشروع، شنیده شود و پاسخ داده شود. تولید تصویر و روایت مستند از اینکه دشمن در پی ویرانی ایران است، پاسخ‌دهی مناسب به حامیان خارجی و بانیان تروریسم و  اقدامات همه‌جانبه برای جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز و نیز جلوگیری از ورود سلاح از مرزها بخصوص مرزهای غربی و شرقی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :