نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تجزیه کشور و ایجاد ناامنی شدید هدف اصلی و مهم جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸ 19 November 2022

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز شنبه در دیدار جمعی فرماندهان بسیج آذربایجان شرقی با وی، افزود: نیروهای نظامی، امنیتی و بسیجیان مخلص با وحدت و همدلی خود توطئه‌های دشمنان را متناسب با اهداف آنها، خنثی  و ضربات محکم تری به آنها وارد می‌ کنند.

وی از بسیج به عنوان پاره تن مردم و نیرویی برای مردم یاد کرد و با اشاره به جمله معروف امام خمینی درباره بسیج مبنی بر اینکه بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلام است، اضافه کرد: بسیج اهل گمنامی و بی نشانی است و بسیجی عاشق شهادت است؛ در دوران دفاع مقدس بسیجیان را  همه دیدند که عاشق خدمت به اسلام و دین بودند و امروز هم چنین است.

آل هاشم  یادآور شد: مردم در شرایط سخت و دشوار همواره حضور پرقدرت و آرامش آفرین بسیج را در کنار خود حس کرده اند و این افتخاری بس بزرگ برای بسیجیان است.

وی بسیج را مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور دانست و با بیان اینکه بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب بوده و تاکنون در همه عرصه‌ها نشان داده که در کنار ملت است، خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی و مقابله با بیماری‌های واگیردار و مشارکت در تامین امنیت پایدار در مقابل تروریست‌های تکفیری و آشوبگران را از مهمترین اقدامات بسیج برشمرد.

آل هاشم ادامه داد: بسیجیان خواب را بر خود حرام کرده اند و امروز هم که مردم هدف تیر آشوب گران داعش صفت قرار گرفته اند، سینه سپر کرده و مظلومانه شهید می شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره بسیج را مورد حمله و هجمه قرار می‌دهند، گفت: جنگ روانی دیوانه وار رسانه‌های مزدور مثلث غربی، عبری و عربی علیه بسیج نتیجه‌ای جز عزیزتر و گرامی‌تر شدن بسیج در بین مردم نخواهد داشت.

امام جمعه تبریز، تکریم بسیج را پاسداشت جوانمردی و تضمین کننده آینده کشور دانست و افزود: در شرایط کنونی ما هستیم که به حضور فرهنگ بسیج در جامعه نیازمندیم و این فرهنگ منشور و آرمان تمام عدالت خواهان و آزادی خواهان جهان است.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار شعار امسال هفته بسیج را «بسیج خدمتگزار ملت» اعلام و اضافه کرد: طی هفته بسیج تعداد یکهزار و ۱۲۴ عنوان برنامه اجرا خواهد شد که شاخص‌ترین آنها تجدید بیعت بسیجیان با ولایت، دیدار با بسیحیان منتخب و تجلیل از خانواده شهدا است.

سردار اصغر عباسقلی زاده ، برگزاری نمایشگاه فناورانه و رونمایی از ۲ محصول کلاژن و زد ۱۱ (z۱۱) را از دیگر برنامه های مهم هفته بسیج برشمرد و گفت: در همین هفته طرح آبرسانی به تعداد ۱۲۰ روستای استان صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :