بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی 100 تختخوابی سیار شهید باکری در شهرستان مرند با حضو سردار اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ 22 November 2022

به گزارش تابناک تبریز، رسول صادق رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سیار شهید باکری مرکز بهداری شمال غرب امروز  در گفت و گویی با اشاره به افتتاح این بیمارستان در روستای قاپلو شهرستان مرند اظهار کرد: به دنبال دریافت ابلاغ فرمانده نیروی زمینی سپاه و معاون بهداری رزمی نیرو ، این بیمارستان از فردا به مدت هفت روز در این منطقه خدمت رسانی خواهد کرد. 

وی افزود: بیمارستان شهید باکری دارای ۱۰۰ تختخواب و دارای بخش های تخصصی و فوق تخصصی از جمله قلب (نوار قلب و کاردیوگرافی) ، چشم پزشکی (بینایی سنجی و غربالگری و خدمات چشمی به دانش آموزان) ، گوارش و آندوسکوپی ، زنان و زایمان، پوست، جراحی، روانپزشکی، پاراکلینیک، سونوگرافی، اتاق عمل و بستری و داروخانه است. درمانگاه های خواهران و برادران برای بیمارستان شهید باکری به صورت مجزا پیش بینی شده است و این بیمارستان به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشد. 

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سیار شهید باکری مرکز بهداری شمال غرب با تاکید بر ویزیت رایگان و خدمات دارویی رایگان این بیمارستان تصریح کرد: خدمات ویزیت در محل هم برای افرادی که از نظر توانایی نمی توانند در بیمارستان حضور پیدا کنند، پیش بینی شده است.

 

وی اضافه کرد: بیمارستان شهید باکری به منظور مردمیاری و محرومیت زدایی در منطقه شمال غرب کشور و با همکاری هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی، سپاه استان و سایر دستگاه‌های متولی ایجاد شده و در نوع خود یک بیمارستان منحصر به فرد و بی‌نظیر است. 

صادق یادآور شد: چند بیمارستان به عنوان معین با بیمارستان سیار شهید باکری همکاری می کنند و در این بیمارستان خدمات چشم پزشکی و قلب و عروق ویژه ای به صورت کاملا رایگان به بیماران ارائه می شود. این بیمارستان به صورت صد در صد فنی و دیجیتالی خدمات پزشکی را پیش می برد و فرآیند نسخه به صورت کاملا الکترونیکی انجام خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان سیار شهید باکری همچون یک بیمارستان ثابت ۱۰۰ تخت خوابی با امکانات فوق العاده ویژه عمل می کند و نیروی زمینی سپاه و معاونت بهداری رزمی نیرو تجربیات انبوهی در زمینه ایجاد چنین بیمارستان هایی دارند.

پایان یپام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :