مدیر عامل باشگاه تراکتور گفت: تراکتور باشگاه بزرگی است و بازیکنان و مربیان بزرگی در این تیم حضور داشتند و این تیم مسیر خود را ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ 24 November 2022

به گزارش تابناک تبریز، ایوب بهتاج در مورد درخواست جدایی بردیف از تیم تراکتور اظهار داشت: ظهر امروز سرمربی تیم تراکتور درخواست جدایی اش از تیم تراکتور را مطرح کرده و عنوان کرد از لیگ کشورش پیشنهاد داشته و دوست دارد در لیگ روسیه به کار خود ادامه دهد و این موضوع طبیعی است.

وی گفت: درخواست بردیف به صورت کتبی به باشگاه داده شده و فردا بعد از بازگشت تیم تراکتور به کشور، در جلسه هیات مدیره تیم تراکتور این موضوع بررسی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه تراکتور افزود: باشگاه تراکتور و هوادارانش بسیار بزرگ هستند و مربیان و بازیکنان خارجی و داخلی بزرگی به این باشگاه آمده‌اند و هیچ بازیکن و مربی فراتر از نام تراکتور نبوده و این تغییرات تاثیری در روند این تیم نداشته و تراکتور به راه خود ادامه خواهد داد.

بهتاج خاطر نشان ساخت:اردوی تیم تراکتور در ترکیه به اتمام رسیده و اردوی دیگری برای تیم برنامه‌ریزی شده که این اردو داخلی یا خارجی خواهد بود و برنامه آماده‌سازی تیم تغییر نمی‌کند و بعد از بررسی درخواست بردیف،  انتخاب احتمالی سرمربی را بررسی می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار