با حضور مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز و نمایندگان فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز، پلیس راهور، نهادهای امدادی، نمایندگان موسسات خیریه و معاونان خدمات شهری مناطق، ستاد هماهنگی مراسم لیله‌الرغائب تشکیل شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴ 24 January 2023

به گزارش تابناک تبریز، فرخ جلالی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: با هماهنگی تمام ارگان های انتظامی، امدادی و خدمات رسان، تمهیدات گسترده‌ای برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری اتخاذ می شود.

وی با اشاره به جایگاه لیله الرغائب به عنوان نخستین پنجشنبه ماه رجب در اعتقادات مردم دیندار ایران اسلامی یادآور شد: با توجه به حجم گسترده حضور شهروندان در آرامستان های سطح شهر، برنامه هایی مانند محدودیت های ترافیکی، پیش بینی اتوبوس های شرکت واحد، خدمات رفاهی و دیگر موارد مورد نیاز پیش بینی شده است.

مدیرعامل آرامستان‌های شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: بر این اساس، معاون محترم علمیات فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز به همراه نمایندگانی از پلیس راهور ضمن بازدید میدانی از محل، طرح های انتظامی و ترافیکی لازم را ارائه کرده و در ایام مذکور به اجرا در خواهد آمد.

مدیرعامل آرامستان های شهرداری تبریز با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان برای تسهیل در عبور و مرور و نیز رعایت موانع انتظامی و امنیتی تاکید کرد: با نصب دوربین های ترافیکی و امنیتی، تخلفات ترافیکی در سطح معابر وادی رحمت ثبت و از سوی پلیس راهور اعمال قانون می شود.

جلالی تجمع دستفروشان را یکی از اصلی ترین معضلات ترافیکی این ایام خواند و تاکید کرد: نیروهای شهرداری با همکاری نیروی انتظامی، نسبت به برخورد قاطع و جمع آوری سد معبر اقدام خواهند کرد.

به گفته وی، با حضور نمایندگان بنیاد خیریه مستمندان و عوامل انتظامی در آرامستان های تبریز، با متکدیان و افرادی که با کرامت انسانی شهروندان و نیز آبروی  تبریز بازی کنند برخورد خواهد شد.

مدیرعامل آرامستان های شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز، از مبداء ایستگاه محققی تا وادی رحمت تعداد قابل توجهی اتوبوس پیش بینی کرده است گفت: شهروندان برای سهولت در تردد تا حد امکان از آوردن خودروهای شخصی خودداری، از سرویس های حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.

یادآور می شود در جلسه ی ستاد لیله الرغایب، سرهنگ روح الله امینی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز نیز با تاکید بر لزوم رعایت موارد امنیتی و ترافیکی گفت: به شهروندان گرامی توصیه می شود در این ایام از به همراه داشتن اشیای قیمتی، پول نقد خودداری نموده و تا حد امکان از خودروهای عمومی برای تردد در آرامستان های تبریز به ویژه وادی رحمت استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :