معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور بر رفع نواقص این پروژه و بهره‌برداری از آن تا پایان سال جاری تاکید کرد و گفت: این پروژه دومین پروژه از ۵ پروژه مهم ریلی کشور است که امسال افتتاح می‌شود
کد خبر: ۱۰۸۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ 25 January 2023

به گزارش تابناک تبریز، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور  امروز (چهارشنبه) در بازدید از ایستگاه راه‌آهن خاوران و بخشی از خط ریلی بستان‌آباد- تبریز، روند پیشرفت این پروژه را بررسی کرد.

خیرالله خادمی که به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از این پروژه بازدید می‌کرد، با توضیحات پیمانکاران بخش‌های مختلف در جریان آخرین وضعیت اجرایی آن قرار گرفت.

وی در جلسه‌ای با مدیران استان و پیمانکاران خط آهن بستان‌آباد- تبریز، بر رفع نواقص این پروژه و بهره‌برداری از آن تا پایان سال جاری تاکید کرد و گفت: این پروژه دومین پروژه از 5 پروژه مهم ریلی کشور است که امسال افتتاح می‌شود و تا پایان سال آینده نیز 3 پروژه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

خادمی اظهار داشت: خط‌آهن بستان‌آباد- تبریز به طول ۴۴ کیلومتر در دو سال گذشته پیشرفت خوبی داشته و در حال حاضر با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در مراحل آخر خود قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات عمرانی ایستگاه خاوران و ریل‌گذاری مسیر به اتمام رسیده، افزود: برخی کارهای تکمیلی مانده است که با اجرای آنها تا پایان سال تلاش می‌کنیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

خادمی گفت: از مردم عزیز آذربایجان شرقی و تبریز به خاطر تاخیر در اجرای پروژه که به خاطر مشکلات منابع مالی اتفاق افتاد، عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم با افتتاح این مسیر، بتوانند با سرعت و سهولت بیشتری مسیر تبریز تا تهران را طی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار