رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری عاملان قتل مرد ۴۱ ساله در اتوبان سهند در کمتر از ۱۲ساعت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵ 13 February 2023

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، سرهنگ "ابراهیم محمودی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع قتل در اتوبان شهر جدید سهند بلافاصله پلیس آگاهی با تشکیل تیم های اطلاعاتی و عملیاتی، دستگیری قاتل یا قاتلان فراری را در دستور کار خود قرار دادند.
و ی در ادامه افزود:در بررسی آثار به جا مانده از صحنه جرم مشخص شد قاتلان با طرح نقشه قبلی در مسیر اتوبان سهند تبریز خودروی مقتول را متوقف و با تیراندازی به سمت مقتول از ناحیه سر وی را به قتل رسانده و متواری شده اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد:مأموران با انجام اقدامات فنی در صحنه وقوع جرم و اشراف اطلاعاتی عاملان ارتکاب قتل را شناسایی و با تعقیب و مراقبت انجام یافته، متهمان را در عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس در کمتر از 12 ساعت در مخفیگاه خود به همراه اسلحه کلت کمری مورد استفاده دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.
سرهنگ "محمودی" در پایان اشاره داشت  در تحقیقات انجام یافته دو نفر از متهمان دستگیر شده به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلاف بر سر مسائل و مشکلات شخصی با مقتول عنوان داشتند که متهمان پس از معرفی به دادسرا با قرار تامین قضائی روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :