سرپرست دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران از شناسایی سرشبکه نصب انشعابات غیرمجاز گاز در استان آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ 19 February 2023

به گزارش تابناک تبریز، سیداحمد طباطبایی سرپرست دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برنامه جامع مقابله با فساد سازمان یافته توسط حراست و پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی ، سرشبکه نصب انشعابات غیرمجاز در شهر تبریز، شناسایی و دستگیر شد.

وی ضمن تشکر از مراجع قضایی ، اطلاعاتی و انتظامی ، مقابله با شبکه های فساد سازمان یافته در درون و خارج از صنعت بزرگ گاز را از اولویت ها و برنامه های اساسی حراست اعلام نموده و در این راستا از اقدامات شایسته حراست ‌شرکت گاز استان آذربایجان شرقی نیز تقدیر و تشکر کرد.

طباطبایی با تشریح اقدامات صورت گرفته در سال جاری در زمینه شناسایی گلوگاه‌های فساد زا و فسادخیز ، از شگردهای فرد دستگیر شده در دریافت مبالغ هنگفت برای نصب علمک غیرمجاز پرده برداشت و اظهار داشت : مردم‌ از اعتماد به افراد سودجو خودداری نموده و امور مربوط به گازرسانی را از طریق ادارات مربوطه و به صورت قانونی دنبال کنند.

سرپرست دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران در ادامه به لزوم اصلاح قوانین و مقررات برای جلوگیری از ایجاد بسترهای فساد و گلوگاه های مفسده خیز، تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :