مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: پیش از ظهر امروز یک باب کارگاه تولیدی تینر در جاده تبریز- آذرشهر طعمه حریق شده بود که با مشارکت سه ایستگاه عملیاتی از آتش نشانی تبریز مهار و اطفا شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸ 21 February 2023

به گزارش تابناک تبریز، آتش‌پاد علیرضا زبردست ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این آتش سوزی خارج از حوزه استحفاظی ایمنی تبریز قرار داشت، اظهار کرد: به‌دنبال وقوع آتش سوزی داخل کارگاه تولیدی تینر در جاده تبریز- آذرشهر و شدت وقوع این حادثه، سه ایستگاه عملیاتی از آتش نشانی تبریز به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: وقوع این آتش سوزی، گذشته از اینکه خطر انفجار بشکه‌های حامل مایعات قابل اشتعال را در برداشت، خطرات جانی را برای آتش نشانان در محل حادثه به همراه داشت که خوشبختانه تیم اعزامی با کنترل ایمنی محل، از بروز چنین خطراتی مشابه پیشگیری کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود: به دلیل شدت وقوع این حادثه، سرایت حریق به سوله‌های مجاور  نیز وجود داشت که با تلاش به‌موقع، آسیب جدی به دو انبار مجاور این کارگاه وارد نشد.

زبردست از مسئولان کارگاه‌های تولیدی به ویژه محل‌های تولیدی که با مایعات قابل اشتعال  سر و کار دارند درخواست کرد که توصیه‌های ایمنی را رعایت و از انجام هر گونه اعمال سهل‌انگارانه که موجب ایجاد خطرات جانی و مالی می‌شود، خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار