رئیس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی گفت: از حیث اجرای موسیقی های صحنه‌ای و نیز میزان استقبال مخاطبان از کارهای اجرا شده رتبه نخست جشنواره سی و هشتم فجر را داریم.
کد خبر: ۱۰۹۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 25 February 2023

به گزارش تابناک تبریز، غلامرضا میرزازاده امشب در آئین اختتامیه دومین جشنواره موسیقی فجر آذربایجان شرقی اظهار داشت: جشنواره موسیقی فجر با سابقه‌ترین، قدیمی‌ترین و تخصصی ترین جشنواره موسیقی کشور است که امسال سی و هشتمین دوره برگزاری خود را تجربه کرد و آذربایجان شرقی یکی از استان های پیشتاز در برگزاری استانی این دوره بود.

وی آذربایجان شرقی را دومین استان به لحاظ تعدد گروه‌های موسیقی حاضر در جشنواره موسیقی فجر عنوان و تصریح کرد: در دومین جشنواره فجر استانی آذربایجان شرقی ۲۰ گروه موسیقی از ۲۸ بهمن تا سوم اسفند ۱۴۰۱ به اجرای برنامه پرداختند و اجراهای ۱۵ گروه در تبریز و پنج گروه در شهرستان های استان با استقبال بی نظیر مخاطبان و علاقمندان موسیقی همراه بود.

رئیس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی ادامه داد: در این دوره از جشنواره موسیقی فجر استان ۱۸۵ هنرمند روی صحنه اجرا رفتند که ۶۵ نفر از این هنرمندان بانوان بودند و از حیث اجرای موسیقی‌های صحنه‌ای و نیز میزان استقبال مخاطبان از کارهای اجرا شده رتبه نخست جشنواره سی و هشتم فجر را داریم.

دبیر جشنواره موسیقی استانی فجر آذربایجان شرقی اظهار داشت: آثار دومین جشنواره استانی موسیقی فجر در سه سالن در تبریز و نیز در شهرهای ملکان، عجب شیر، میانه و اسکو اجرا شدند و امیدواریم این جشنواره سرآغازی برای تداوم اجرای موسیقی‌های صحنه‌ای در استان باشد و با رایزنی های صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی تلاش می‌کنیم به صورت فصلی و هر سه ماهه برنامه‌های موسیقیایی در استان اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار