شهردار تبریز از تهیه شناسنامه‌ برای نخبگان فرهنگی، هنر ی و ورزشی در هر منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ 16 March 2023

به گزارش تابناک تبریز، یعقوب هوشیار امروز در دهمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۴ با قدردانی از حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از برنامه های شهرداری تبریز، اظهار کرد: اعضای شورای شهر با سعه صدر و اطلاع و آگاهی از برنامه‌های شهرداری، همکاری لازم را با ما داشته‌اند.

وی با بیان اینکه برنامه مدیریت شهری محصول فعالیت و پیگیری یک تیم ۱۴ نفره متشکل از اعضای شورا و شهردار است که در تمام حوزه‌ها فعال بوده است، افزود: برنامه های مدیریت شهری با مشارکت و همراهی مردم انجام گرفته است و مردم باید ما را کارگزار خود بدانند.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه تشریح بودجه سال ۱۴۰۲ با حضور رسانه‌ها انجام شد، یکی از اقدامات دور سوم قرارهای خدمت را تماس با شهروندانی عنوان کرد که قبلا با آنها دیدار داشته و پیگیر مشکل آنها بوده است.

وی شهر تبریز را دارای ظرفیت‌های انسانی بی‌نظیری دانست و از تهیه شناسنامه‌ای برای نخبگان فرهنگی، هنری و ورزشی در هر منطقه خبر داد و گفت: این اقدام موجب می شود تا ضمن آگاهی از ظرفیت‌های انسانی موجود در منطقه، برنامه ریزی خود را بر همان اساس انجام دهیم.

هوشیار رویکرد زیست محیطی سال آینده شهرداری تبریز را هوای پاک اعلام کرد و با بیان اینکه در این راستا با مجموعه های دانش‌بنیان به نسخه‌ای رسیدیم که امیدواریم در سطح جهانی مطرح شود، گفت: در سال جاری تمرکز مدیریت شهری بر موضوع آب تبریز بود و سال آینده بر هوای پاک تبریز متمرکز شده و به صورت علمی پیش خواهیم رفت.

وی از راه اندازی ناحیه‌محوری از اول فروردین خبر داد و در عین حال از شهرداران مناطق خواست تا شهرداران نواحی را حمایت‌ کنند.

شهردار تبریز در این جلسه، آغاز دور جدید قرار خدمت را بعد از عید فطر اعلام کرد و افزود: در دور چهارم قرار خدمت شهرداری تبریز، حضور در مناطق بر اساس قرعه کشی خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :