مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به حضور رژیم صهیونیستی در فرای مرز سکوت ما به ضرر خودمان است ماباید برای تحلیل ماجرای قفقاز از کارشناسان معتبر استفاده کنیم لذا در این مورد حضور ما در شبکه سحر به عنوان استودیو تبریز تقویت می شود و حضور کارشناسان تبریز و استان برای برررسی اتفاقات قفقاز افزایش می یاید.
کد خبر: ۱۰۹۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ 17 March 2023

آنتن صدا و سیمای تبریز از شبکه شحر به ماجرای قفقاز ورود می کند

مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی گفت:
باتوجه به حضور رژیم صهیونیستی در فرای مرز سکوت ما به ضرر خودمان اکبر رضایی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد:
تنوع یکی از علل پراکندگی مخاطب است لذا وقتی رسانه ها افزایش می یابد در انتخاب مخاطب نیز تاثیر می گذارد.
رضایی در مورد اعتراضات اخیر افزود:رسانه ی ملی تا حدی که در توانش بود به این موضوع ورود کرد اما یکی از ضعف های رسانه ای ما بحث پیش دستی است که ما باید از رویداد ها عقب نمانیم اگر ما در پخش رویداد ها پیش روی کنیم هیچ نقشه ای از دشمن به نتیجه نمی رسد.

وی با اشاره به حضور چهره های جدید در آنتن گفت: این لازمه کار رسانه ای است زیرا در هر دوره باید چهره ها تغییر یابد و در تمامی عرصه ها چهره های جدیدی روی کار بیایند چرا که از نظر تاثیر رسانه ای وقتی چهره ای که تکراری شد جذابیت خودرا از دست می دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با تاکید بر شناخت ابزارهای رسانه ای در عصر حاضر گفت: اگر با ساختار تک تک رسانه های حاضر آشنا نباشیم، فعالیت رسانه ای مختل خواهد شد و این موضوع اثرگذاری کارهای رسانه ای را زیر سوال می برد.
وی افزود:اولویت قراردادن معیشت مردم در برنامه سازی ها، تقویت وجهه مردمی صدا و سیما، فراخوان برای حضور چهره های مردمی، بازنگری در جایگاه ها توجه ویژه ای می شود.


رضایی در ادامه تاکید کرد:از هر گونه ایده و نکته نظر اصحاب رسانه و فرهنگ استان در ارتقای کیفی برنامه های شبکه استانی سهند استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه در جهاد تبیین بیشترین مسئولیت بر دوش رسانه ملی است ادامه داد: رسانه ملی تمام تلاش خود را می کند تا در جنگ روایتها، با روایت اول، فرصت عرض اندام را به رسانه های بیگانه ندهد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به تعدد و قدمت رسانه های مکتوب استان، خاطرنشان کرد: این ظرفیت، فرصت بزرگی برای پیشرفت استان محسوب می شود و باید فعالیت های خود را در شان استان شکل دهیم.

 

ثناآقاپور

عکس: فائزه ذوقلی وند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :