معاون امور جوانان هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی از مشارکت ۳۱۳ جوان در طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر به مسافران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 18 March 2023

به گزارش تابناک تبریز بنقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی، رامین سلیمانی معاون امور جوانان هلال احمر استان با اعلام این خبر گفت: طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان هلال احمر در نوروز ۱۴۰۲ با شعار جوانان؛ سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده و تا پایان روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

سلیمانی افزود: در طرح نوروزی امسال ۳۱۳ نفر از اعضای فعال و پویای جوانان استان در ۱۵ پست ثابت و سیار آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی به استان آذربایجان‌شرقی خواهند بود.
وی خاطرنشان کرد: بمناسبت تقارن طرح نوروزی ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، برنامه‌های ویژه و متفاوت تری نسبت به سنوات گذشته در دستور کار قرار دارد و جوانان هلال احمر در شهرستان‌های تبریز، اسکو، بستان آباد، سراب، کلیبر، میانه، جلفا، عجب شیر، بناب، مراغه و چاراویماق آماده ارائه خدمات در حوزه ایمنی و سلامت، فضای دوستدار کودک و خیمه نماز به مسافران نوروز هستند.
معاون امور جوانان هلال احمر در پایان گفت: سه پست سیار و سحاب بصورت پیاده و دوچرخه سوار در اماکن تفریحی و توریستی استان به ارائه خدمات امدادی و کمک های اولیه می پردازند.
گفتنی است پستهای نوروزی جوانان در کنار ۴۳ پست امدادی معاونت امداد در ایام نوروز وظیفه خدمت رسانی را عهده دار خواهند بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار