مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی از ایجاد زمینه افزایش مخاطبان این مرکز علمی با اقدامات عمرانی انجام شده در مرکز نجوم کانون در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 08 April 2023

 

به گزارش تابناک تبریز، علی بینش با اعلام این مطلب از برنامه ریزی‌های انجام شده برای افزایش حضور کودکان و نوجوانان در مرکز تخصصی نجوم خبر داد و در عین حال تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های علمی نظیر نجوم از جمله اولویت‌هایی است که به جهت علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به این نوع برنامه‌ها در محور برنامه‌های عمرانی و فرهنگی کانون قرار دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه فعالیت و برنامه‌های مرکز تخصصی نجوم کانون در سال‌های اخیر با استقبال مخاطبان همراه بوده تاکید کرد: با اقدامات عمرانی انجام شده در این مرکز در ماه‌های اخیر امکان توسعه فعالیت‌های آن مهیا شده و این مرکز از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آمادگی پذیرش تعداد بیشتری از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند را خواهد داشت.

بینش فعالیت نجوم را از جمله برنامه‌های تخصصی علمی در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: در راستای توسعه فعالیت‌های علمی در سال جاری مرکز تخصصی زیست گیاهی ویژه کودکان و نوجوانان در تبریز راه اندازی خواهد شد.

مرکز نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز شماره 3 کانون تبریز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار