فرمانده سپاه مراغه گفت : علما و روحانیون و در کنار آن ها هیات مذهبی به عنوان طلایه داران تبلیغ دین نقش کلیدی در جهاد تبیین دارند.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ 09 April 2023

به گزارش خبرنگار تابناک از مراغه، فرمانده سپاه مراغه گفت : علما و روحانیون و در کنار آن ها هیات مذهبی به عنوان طلایه داران تبلیغ دین نقش کلیدی در جهاد تبیین دارند.

سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در جمع علما و روسای هیئت های مذهبی شهرستان مراغه گفت: یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی این بود که دین را وارد عرصه های مختلف زندگی مردم کرده است .

وی خاطرنشان کرد : دشمن در هر برهه ای از تاریخ انقلاب با ابزار و روش های مختلف در راستای تضعیف نظام و انقلاب بوده است .

وی تصریح کرد : امروز بعد از برنامه ریزی های بلند مدت که اوج آن در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ بود روی مساله حجاب و عفاف برنامه ریزی کرده است و در تلاش است نهاد خانواده را تحت الشعاع قرار دهد .

وی با اشاره به اینکه تبیین و اقناع سازی در شرایط فعلی ضرورت زیادی دارد عنوان کرد: در شرایط فعلی بیشتر از هر زمان دیگری توجه به مساله جهاد تبیین و اقناع سازی توسط افراد صاحب نفوذ و سخن ور که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست اهمیت دارد .

وی با تاکید بر اینکه نقش روحانیون در جهاد تبیین ویژه و محوری است گفت : علما و روحانیون طلایه داران تبلیغ دین در جامعه هستند و با توجه به اینکه ارتباط مستقیمی با مردم دارند می توانند در خصوص جهاد تبیین نقش کلیدی ایفا کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار