پیشنهاد استاندار آذربایجان‌شرقی مبنی بر تشکیل بنیاد ۲۹ بهمن در یکصد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان تصویب شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰ 30 April 2023

به گزارش تابناک تبریز، هدف از تاسیس این بنیاد، پیگیری فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تبریز و آذربایجان در دیدارهای سالانه مردم این خطه با معظم له به مناسبت قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ می باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: تعدادی از دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان در کف میدان هستند که شماری از آنها، دولتی و برخی نیز مردم نهاد می‌باشند.

عابدین خرّم افزود: دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ، اعم از دولتی و غیردولتی، باید هم افزایی داشته باشند تا اقدامات آنها تاثیر بیشتری داشته باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی، کارآمدی بیشتر و‌ منتج به نتیجه نهادهای متولی حوزه فرهنگ در هر دو بخش دولتی و غیردولتی را منوط به اهتمام جمعی و هم افزایی و تعمیق همکاری آنها دانست.

وی با اشاره به اهمیت غیرقابل اغماض فعالیت‌های فرهنگی برای کمک به بالندگی جامعه، خواستار مشارکت جمعی در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی بر مبنای آسیب‌شناسی علمی و دقیق در این حوزه شد.

وی، جایگاه شورای فرهنگ عمومی در جهت دهی به سمت و سوی فرهنگی استان را بسیار مفید و موثری دانست و خواستار اهتمام جدی همه اعضای آن در تحقق این مهم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :