خودنمایی شهرداری در صداوسیما
ادامه پنجمین جلسه شورای شهر تبریز در سال جدید با اعتراض اعضای شورا از عملکرد شهرداری تبریز و رئیس شورا ادامه یافت.
کد خبر: ۲۲۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 08 May 2016
 استاد خاماچی با انتقاد از رییس میراث فرهنگی فعلی گفت:در زمانی که تراب محمدی ریس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود,اعضای شورا را در  جلسات دعوت می کردند و هم فکری زیادی انجام می دادند. ولی در دوسال اخیر,هماهنگی های شورای شهر و میراث کاهش یافته است.
خاماچی: آیا غیر از سیاه و سفید در تبریز وجود ندارد؟

خاماچی در مورد رنگ آمیزی جدوال شهری افزود:چرا رنگ جداول ,شهر سیاه و سفید است مگر در این شهر رنگ دیگری وجود ندارد.

آهور:به قضیه‌ی پیتزا 2000 رسیدگی شود.

خانم آهور در  مورد تخریب فضای سبز و جابجایی درختان در جلوی پیتزا 2000 که در شبکه اجتماعی نیز جنجال سازشد,گفت:از شهرداری می خواهیم گزارشی مفصلی از تخریب فضای سبز و جابجایی درختان در جلوی پیتزا 2000 را به شورا و افکار عمومی ارایه دهند.

حاجی زاده:چرا از ترمینال استفاده نمی شود؟

حاجی زاده , گفت نمود خوشی وجود ندارد که ترمینال بزرگ شهر تبریز بصورت نمادین افتتاح شود و بعد از گذشت تقریبا یک ماه از افتتاح شروع بکار نکند.

شیاری:اعضای شورای که در جلسه وقت صحبت کردن و حق اعتراض سه دقیقه ی ندارند.

شیاری با انتقاد از اینکه,وقتی برای اعضا در جلسه وقت صحبت کردن وجود ندارد  و حق اعتراض اعضا به رسمیت شناخته نشود,اذعان.داشت :اعضای شورای که در جلسه وقت صحبت کردن و حق اعتراض سه دقیقه ی ندارند. چگونه و  از چه طریق باید نظارت کنند.
شیاری این بحث ادامه داد:یک نامه در مورد اینکه  ما چگونه باید وظیفه ی  نظارتی خود را ایفا کنیم, به فرماندار نوشته ام ولی هنوز از طریق کانال ریس شورا جواب نامه را دریافت نکرده ام.
وی افزود:پروژه های عمرانی از کیفیت مناسب برخوردار نیست و خیلی از پروژه ها ویترینی هستند.
شورا باید به قول های که در مورد مسیر گشایی به مردم داده است,عمل کند زیرا ساخت 5 پل در امتداد یک مسیر  نمی تواند,تاثیر زیادی در مقایسه با انجام  مسیرگشایی اساسی داشته باشد.

شیاری در مورد برنامه شهرمیز که از  شبکه استانی با مشارکت شهرداری  هروز روی آنتن می رود گفت؛اظهار تاسف می کنم که صدا سیما به خاطر مبلغی که از  شهرداری در وجه برنامه ’شهرمیز’گرفته است.و هیچ نظارتی بر کیفیت این برنامه ندارند.
شیاری در این مورد اذعان داشت:بنده به عنوان عضو شورا نمی دانم چرا باید چند صدمیلیونی از پول بیت المال را برای برای پخش برنامه ی که تبدیل به مکانی برای  خودنمایی مسولین شده  است,خرج کنیم.

درسخوان:شورا هیچ نقشی در تبریز 2018 ندارد
درسخوان با انتقاد از برخی سازمانها و ارگانها  گفت:برخی از سازمانها,شورای اسلامی شهر تبریز  را دور می زنند.شورا هیچ نقشی در تبریز 2018 ندارد و ما تنها بعنوان شهروند نظرات و حرف های مورد نظر خود را اینجا مطرح می کنیم.

درسخوان,خطاب به دبیری گفت:خودتان  به اعضا گفته اید که با هیچ رسانه ی در مورد دستگیری ها و جریانات اخیر   مصاحبه نکنید و این در حالی است که خودتان و برخی از اعضا مصاحبه می کنید ولی بنده سر قول خود هستم و با هیچ رسانه ی مدر این باره صحبت نکرده ام.
درسخوان با لحن تندی اذعان داشت:آیا در این قضیه هیچ کس مقصر نیست. کسانی که آبروی شهر تبریز را بردند باید رویه خود را تغییر دهند. هرکس اشتباه کرده باید از مردم عذر خواهی کند.

مدبر:چرا اوقاف از شهرداری شکایت کرده است؟

جعفر مدبر در واکنش به کمک های مالی به ادارات و.سازمان ها گفت:کمک ها و بخشودگی هایی که به نهادهای مختلفی از جمله اوقاف انجام می گیرد باید سازماندهی شود و قبل از اعطای هبه به اوقاف, تفاهم نامه ی بین مجموعه شهرداری و اوقاف امضا شود تا تعامل بین دو نهاد, دوسویه بود و اوقاف نیز همکاری های لازم را با شهرداری انجام دهد.
وی یاد آور شد:از طرف شورا و شهرداری کمک های به این سازمان می شود و این در حالی است که اوقاف در مورد پارک مفاخز واقع در خیابان آبرسان  , بر علیه شهرداری شکایت کرد و شهرداری را به.دادگاه کشانده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
محمد از تبریز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
اشتر را گفتند پایت کچ است کفتا کجایم راست است که پایم باشد
زیبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
آقای خاماچی واقعا بعیده!!! تراب تووو میراث در این چند سال چه کارایی کرد ؟؟! جز اینکه با چاپلوسی عده ای سازمان میراث لنگ شد .
از تخریب مدرسه تاریخی آیت الله طالقانی بگین . دکتر حق پرست اهل تخریب نیست .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار