اسوتچی :
محمد حسن اسوتچی عضو شورای اسلامی شهر تبریز برای اعتراض به روند پیشرو شورای چهارم به نشانه ی اعتراض در بنر نوشت:ناکجاباد،،آنجا که شورای چهارم اسلامی!! شهر و شهرداری تبریز می رود
کد خبر: ۲۲۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 15 May 2016
اسوتچی ناطق پیش از دستور این هفته شورای شهر تبریز بود که سخنان خود را با دستگیر های اخیر در مجموعه شهرداری و شورای شهر شروع کرد و گفت:افتضاح و مصیبت های اخیر در  مدیریت جناب دبیری اتفاق افتاده و درست است که دبیری فردی صبور و مودب است ولی برای  ریاست شورا پاسخگویی هم باید یکی از مشخصه های رییس شورا شهر باشد.

 اسوتچی خطاب به دبیری با کنایه گفت:الحمدالله شما که خارج دیده هستید و از داستانهای استعفای مدیران خارجی برای اشتباهات کوچک دم می زنید، حداقل اگر  استعفا نمی دهید از شهروندان و مردم تبریز عذر خواهی کنید.

متاسفم برای اینگونه رفتار کردن شما
خبرهایی به من رسیده است که نه خود ریاست شورا بلکه اطرافیانش، خبرگذاری های که با من مصاحبه می کنند مورد فشار قرار می دهند .متاسفم برای اینگونه رفتار کردن شما
اسوتچی خطاب به دبیری گفت: خدا را شکر شما آمریکا دیده هستید و به من هم پیشنهاد می دهید تا در سفرهایی خارجی درکنار شما باشم ولی جناب رئیس  پیشنهاد می کنم یکبار هم به سوریه مسافرت کنید و مشاهده کنید که جوانانی همچون شهید صادق عدالت برای اینکه شما اینجا رییس باشی و من عضو شورا باشم از جانشان می گذرند.
وی ادامه داد :من شرمم می آید وقتی وصیت نامه شهید صادق عدالت را می خوانم که می گوید،  مادر. همسرم در مراسم من گریه نکنید زیرا من به مقصود و هدف خود رسیده ام.
جناب رییس شما را به خون پاک شهدا قسم می دهم یک مقدار متوجه باشید به وظایف نظارتی تان عمل کنید.
وی خطاب به دبیری  گفت:آیا می خواهید جریانات اخیر را آسیب شناسی کنیم؟ آقاي رییس سه چهارم عمر شورای چهارم گذشته است و حرکتی جدی برای نظارت در شورای چهارم مشاهده نمی شود.

اگر شما به همان اندازی که به تبریز 2018اهمیت داده اید به جلوگیری فساد و نظارت می گذاشتید دیگر شاهد چنین وضعی در شورا نمی شدیم.
چگونه است از یک طرف مدیر وارد مجموعه شهرداری می کنید  و از طرف دیگر مدیر صادر می کنید
اسوتچی افزود: جناب رییس آیا  شما به بهداشت روانی  12 یا 14 هزار کارکنان و کارمندان شهرداری( آمار دقیق به شورا داده نمی شود) توجه می کنید؟ یا مصمم هستید که میز ریاست را برای خودتان نگهدارید.راستی چرا جدیتی که در حفظ میز ریاست خود دارید را در امر جلوگیری از فساد ندارید.
این عضو شورا یاد آور شد:وقتی شش سال پیش بنده شعر پروین اعتصامی را در  شورای شهر نوشتم ،"از ماست که بر ماست "ولی رئیس شورا گفتند این نوشته را بردارید و اجازه نداد این نوشته در سالن اجتماع شورا بماند.
و یا در مورد دیگر بنری نوشتم:"این است. اقتدار توخالی شورای چهارم تبریز"  و ریاست شورا باز هم از ما نپرسید چرا این حرف ها را می نوسید .اگر واقعا می خواستید به جلوگیری از فساد برسید چرا مسایل مطرح شده من را پیگیر نشدید.

وی با یاد آوری شورای سوم افزود:وقتی ریاست شورا به همراه شهردار وقت و دیگران نامه های خبری  مرا"شب نامه"خواندتد.
جناب دبیری آیا معنای شب نامه را در قانون می دانید؟آیا شما فرق خبرنامه و شب نامه را نمی دانید؟
وقتی خبرنامه عضو شورا را شب نامه خوانده شود دیگر هیچ کس جرات حرف زدند نمی یابد.

اسوتچی گفت:وقتی مشکل پنج هزار کارکن شهرداری را مطرح می کردم، ولی حیف که به اندازه مشکل یک نفر به ریاست شورا مهم جلوه نمی کرد و مشکل مطرح شده را پیگیری نکردند.
وی خطاب به دبیری گفت:بدون اجازه و مجوز، دفتر مشاورین شورا را تاسیس کردید و من دوباره می پرسم آیا جناب رئیس باز هم مصمم به مبارزه با فساد هستید؟

اسوتچی گفت:وقتی چند ماه پیش نوشتیم "این است نهایت عرضه شورای چهارم " چرا ریاست پیگیر گفته ها و نوشته های من که عضو شورا هستم نشده اند ؟
وی گفت شورای موجود به شورای تعارف تبدیل شده است، شهردار تبریز که می گوید که با متخلفان برخورد می کنیم حتی اگر پسر من باشد ولی با کمال تعجب کسی که پنج میلیارد تومان بدهی به شهرداری دارد، توانسته مجوز معامله بگیرد و متاسفانه برخی ها این کارها را لا پوشانی می کنند.
وی گفت:من چند بار گفتم که حق مسکن کارکنان و کارگران را پرداخت کنید ولی شرایط تغییر پیدا نکرد  
وباز می پرسم که آیا با فساد مبارزه و به قانون عمل می کنیم؟

اسوتچی خطاب به شهردار غایب گفت:برخی از مدیران شما 15 میلیون حقوق می گیرند. و حقوق و مزایا کارگران بصورت کامل پرداخت نمی شود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
تبریز لی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
تابناک شهرداری تبریزو فقط بکوب الحق که دشمن تبریزی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
کی به کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تبریز لی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
تعصب بی جا برای هیچ عضوی نداشته باشیم،متخلفان باید به سزای اعمالشان برسند
علی تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
چیه تبریز لی اقا یا خانم محترم تبریزلی
دست شهرداری رو شده شما ناراحت شدین خدای نکرده یکی از دستگیر شدگان نیستین
تابناک به رسالت مطبوعاتی خودش عمل میکنه
حتما اگه مینوشت خوب کردن مال مردم رو بالا کشیدن خوشتون میومد ها اون وقت تابناک میشد خوب
وای به حال مردم تبریز
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
حقوق 15 میلیونی با این تورم برای یک شهردار مبلغی نیست این حقوق کارگران است که خیلی پایین است ناکارامدی سیستم اقتصادی نظام و تداخل سیاست در اقتصاد منجر به نابودی اقتصاد کشور شده و مردم از صبح تا شب سگ دو میزنند تا نان شبشان را در بیاورند سیاستی که مردم فرصت فکر کردن نداشته باشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار