پیش بازی النصر-تراکتورسازی
تراکتورسازی پس از چهارم شدن در لیگ برتر ایران، فردا میهمان تیم چهارم لیگ امارات، النصر دوبی است.
کد خبر: ۲۳۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 16 May 2016
تراکتورسازی پس از اتمام لیگ برتر و کسب رتبه چهارمی این بار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر امارات می رود.

امیر قلعه نوعی که تا پیش از این دارای تجربه موفق آسیایی نبود، توانست با تراکتورسازی این طلسم عدم موفقیت خود را در آسیا بشکند و به عنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات شود.

تراکتورسازی که در آسیا اوضاع خوبی دارد و بهترین فصل آسیایی خود را با ژنرال در حال تجربه است، در دیداری مهم و سرنوشت سازی روز سه شنبه به مصاف النصر دبی میرود.

تراکتور که با 12 امتیاز از گروه خود به عنوان تیم اول صعود کرده است به مصاف النصری خواهد رفت که در گروه A لیگ قهرمانان آسیا با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم این رقابت ها رسیده است.

النصر از یک مربی بادانش اهل صربستان و چند بازیکن مطرح ذر خط حمله خود بهره میگیرد. النصر در مرحله گروهی با سپاهان  ابتدا در اصفهان با دو گل مغلوب این تیم شد و سپس در دوبی با دو گل سپاهان را شکست داد.

با این اوصاف میتوان گفت که تراکتور در این مرحله کار زیاد سختی ندارد و میتوان با یک امتیاز از دبی و برد در تبریز جشن صعود به مرحله یک چهارم را برپا کند.


این دیدار روز سه شنبه بیست و هشتم اردیبهشت و از ساعت  ۲۱:۱۵، در ورزشگاه اختصاصی النصر دبی برگزار می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار