دکتر جبارزاده در مراسم تجلیل از خدمات آقای رضا رحمانی در عرصه صنعت استان ، مهلتی سه ماهه از منتقدین خواسته اند تا به اذن الهی بعد از اتمام این سه ماه شاهد نتایج برجام دراستان باشیم.
کد خبر: ۲۳۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 21 May 2016
دکتر جبارزاده در مراسم تجلیل از خدمات آقای رضا رحمانی در عرصه صنعت استان ، مهلتی سه ماهه از منتقدین خواسته اند تا به اذن الهی بعد از اتمام این سه ماه شاهد نتایج برجام دراستان باشیم.

قبل از این که به سخنان ایشان بپردازیم بد نیست سخن خود را از همین بزرگداشت این نماینده محترم آغاز کنیم. یک سئوال برای شروع بسیار مناسب است .کدام خدمات جناب رحمانی را تجلیل نمودید؟

جناب رحمانی یک دوره عضو و دوره بعدی رییس کمیسون صنایع مجلس بود. نهایت همت ایشان برای پیشرفت صنعتی استان را می توان در تاسیس خودروسازی های ورشکسته ایران خودر تبریز و استان نام برد. نگاه موقتی و زود بازده ایشان به صنعت احتمالا سبب شد تا ایشان با حمایت از برخی سرمایه گذاران دست به واردات صنایع سبک به استان بزند که متاسفانه تا کنون نتیجه مفیدی برای استان و تبریز در بر نداشته است.

البته جناب رحمانی در این قصور تنها نیست و سهم تقصیر آقای فتحی پور نیز باقی است چراکه با حضور این دو رییس کمیسون از استان، در طول سالهای 84 تا 92 صنایع استان اوضاع نامناسبی را تجربه نموده و همچنان می کنند.

این در حالی است که جناب رحمانی با تکیه بر داده های دفتر مطالعاتی و اتاق های فکری که به آنها دسترسی داشته است، با وارد کردن صنایع های تک نقش مهمی در توسعه صنعتی استان ایفا نماید اما افسوس که چنین نشد و ...

حال جناب استاندار در مراسم  تجلیل از ایشان ضمن تعریف و تمجید های جالب از رحمانی ، ادعا می کند برای دیدن نتایج خوش برجام بایستی منتقدان سه ماه سکوت کنند.

هرچند که برجام از نظر نگارنده سند مطلوبی به نظر می رسد اما حال و روز این دولت را چندان برای استفاده از این سند مطلوب برای تحقق وعده های خود مساعد نمی بینیم.اگر نقطه مطلوب و ایده آل شما برای کار و تلاش جناب رحمانی است از همین امروز می شود پیش بینی نمود چه دستاوردی در انتظار استان است.

1-هرچند اسناد ملی برای تحقق توسعه بخشی و استانی مهم هستند اما آنچه اهمیت دارد انسجام تیم استانداری برای کار و تلاش شبانه روزی است . هنوز این تیم روی انسجام به خود ندیده است.

2-اعتقاد به کار و تلاش نیز اصل مهمی است. بعنوان مثال فسادی که در بخش هایی از دولت در استان مشاهده می گردد نوید بخش هیچ امیدی در میان رصدکنندگان اوضاع نیست. بلکه بر عکس به نظر می رسد این موضوع به خودی خود از سرعت پیشرفت استان می کاهد.

حسن ورزی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نیما تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
خوب اقای استاندار دیگه کاریش نمیشه کرد ..............
تبريزي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
رحماني انساني پاك دست و بسيار بافكر است و براي استان تعصب دارد. اين بي انصافي استبه كسي كه سالها براي توسعه صنعت استان در بدترين شرايط اقتصادي تلاش كرد چنين بي احترامي صورت گيرد.
نبايد چنين فرهنگي را براي تبريز رسوخ داد بلكه تبريزي هميشه قدرشناس است و حضور بيش از 600 نفر در مراسم تجليل رحماني كه بالاي 90 درصدشان صنعتگر برجسته بودند نشان دهنده خدمات شايسته رحماني به بخش صنعت است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
باسلام وخسته نباشید

کار کردند ولی کار جهادی نکردند ما امروز درتمام حوزه ها انسانهایی نیاز داریم که با تمام وجود تلاش کنند به عبارتی مدیران جهادی می خواهیم اگر کار جهادی نمی توانی بکنیم باید کنار برویم انسانهای انگیزه دار وصادق سر کار بیایند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :