آیت الله محسن مجتهد شبستری در همایش یاد پروانه های مهاجر:
به گزارش تابناک تبریز؛ حضرت آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در همایش یاد پروانه های مهاجر که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس لازمه رشد جامعه دانستد.
کد خبر: ۲۳۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 21 May 2016
به گزارش تابناک تبریز؛ حضرت آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در همایش یاد پروانه های مهاجر که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد،  نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس لازمه رشد جامعه دانستد.

امام جمعه تبریز در ادامه افزود: مقام اولیاءاللهی شهدا دفاع مقدس در سایه عبادت و اطاعت محض پروردگار بوده و  این مسایل باید برای نسل جوان تبیین شود و سبک زندگی شهداء باید در قالب های متنوع هنری در جامعه برای همگان ترسیم شود.

ایشان همچنین بیان کرد: همانطوری که در زمان دفاع مقدس افراد بسیار زیادی طالب حضور در جبهه بودند امروز نیز افراد بسیار زیادی طالب دفاع در جبهه های مقاومت اسلامی در سوریه و عراق هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وصیت نامه های شهدا خطاب به مسئولان گفت که وصیت نامه های شهدا را گلچین کنید و در قالب های متنوع به سمع و نظر امت مسلمان ایران برسانید.


رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)،تاکید کرد،همین فرهنگ ولایت مداری موجب پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شد.

وی خاطرنشان کرد: تکلیف ما امروز دفاع و نبرد در عرصه های فرهنگی و این جنگ نرمی است که دشمن از این راه وارد شده و به دنبال اتحراف جوانان از ولایت و اسلام و معنویت است.

امام جمعه تبریز، افزودند: هرکسی چه از خواص و چه از مردم هر مقدار که در توان دارد باید وارد میدان شده و از آرمان ها و اصول اسلام و انقلاب دفاع کند.

آیت الله مجتهد شبستری در ادامه افزود: باید افتصاد مقاومتی بدور از شعار دادن و با اقدام و عمل محقق شود و اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی در جامعه است که باید جدی گرفته شود.

در پایان این مراسم تمبر نخستین همایش ملی فرهنگ و سبک زندگی شهداء به دست آیت الله مجتهد شبستری رونمایی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار