مرضیه دباغ در تبریز:
خانم مرضیه دباغ در مراسم تجلیل از مجاهدت هایش که به همت دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد در مورد رفتار امام خمینی گفت:امثال ما زنده مانده اند تا رفتار و کردار و منش امام خمینی و رهبر فرزانه را به نسل سوم انقلاب اسلامی انتقال دهند.
کد خبر: ۲۳۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 25 May 2016
خانم مرضیه دباغ در مراسم تجلیل از مجاهدت هایش که به همت دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد در مورد رفتار امام خمینی گفت:ما ها زنده مانده ایم تا رفتار و کردار و منش امام خمینی و رهبر فرزانه را به نسل سوم انقلاب اسلامی انتقال دهیم.

این بانوی گرانقدر که که در راه دفاع از و انقلابزحمات زیادی متحمل شده است گفت:درست است که دست و پاهایم از کار افتاده است ولی هنوز زبانم در دهانم می چرخد تا بتوانم تجربیات سختی های را که برای این انقلاب کشیده ایم را به حضورتان برسانم.

وی در مورد ابعاد رفتاری امام خمینی (ره) گفت:امام علاوه بر جنگ و مبارزه های سیاسی ,یک هنرمند واقعی میدان زندگی بودند که به  مثابه‌ی پدر مهربان نسبت به همه‌ی انسانها  توجه می کردند و حتی به غیر مسلمان ها نیز توجه زیادی نشان می دادند.

وی گفت:وقتی ما به همراه امام در فرانسه حضور داشتیم ,چند روز مانده به سالروز تولد حضرت مسیح به ما گفتند برای روز عید مسیح شیرینی و گل بخرید تا به همسایگان فرانسوی بدهیم و به همراه چند نفر دیگر هدیه ها را به همسایه ها دادیم.
فردای آنروز  که هدیه ها  را به همسایگان رساندیم,  خبرنگاران جلوی در خانه‌ی امام خمینی جمع شده بودند تا نیت امام از این کار خیر را جویا شوند که حضرت امام با آنها نشست خبری برگزار کرد و دوستی اسلام با خیلی از ادیان دیگر را به گوش حهانیان رسانید.

پس از  نشست با خبرنگاران امام  روی به اطرافیانشان گفتند:این برنامه هدیه گل به مناسبت میلاد حضرت مسیح صدای ما را به گوش خیلی ها رسانید که می دیگرسخنان خود را به گوش جهانیان برسانیم.

خانم دباغ در مورد حجاب و امر و معروف ونهی از منکر گفت:من خودم با زبان نرم  با چند نفر از  خانم های  کمی حجاب شان مناسب نبود ,صحبت کرده و نتیجه ی مثبتی از نرمی رفتار خودگرفته در اینگونه مسایل گرفته ام.

کما اینکه بنیان گذار کبیر انقلاب نیز  جمله‘’مرگ بر بی حجاب ‘’را قبول نداشته و این نوع رفتار را دوست نداشتند.

وی در مورد نحوه ی رفتار امام با خانواده ی خود و بچه ها گفت:امام روح لطیفی داشتند و غمخوار بچه ها و خانواده و اطرافیان خود بودند و کسانی که خود را  پیرو خط امام می دانند, باید رفتارهای اجتماعی و فردی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب را سر مشق خود قرار دهند.
خانم مرضیه دباغ در مراسم تجلیل از مجاهدت هایش که به همت دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد در مورد رفتار امام خمینی گفت:ما ها زنده مانده ایم تا رفتار و کردار و منش امام خمینی و رهبر فرزانه را به نسل سوم انقلاب اسلامی انتقال دهیم.

مرضیه دباغ در مورد توجه رهبر معظم انقلاب به آسیب شناسی و مسایل خانواده گفت:رهبر گرانقدر انقلاب در سخرانی های متعدد در مورد حساسیت و اهمیت بسیار بنیان خانواده و جلوگیری از آسیب های این مقوله  تاکید می کنند ولی مسولان توجه زیادی به این امر  ندارند.
کد خبرنگار:۵۱۰۱
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار