معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌شرقی از مردم خواست که نگران تامین کالاهای ضروری خود در ایام ماه مبارک رمضان نباشند.
کد خبر: ۲۳۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴ 29 May 2016
به گزارش تابناک تبریز،علی نواداد در جلسه کمیسیون تنطیم بازار استان با اشاره به آغاز طرح ضیافت در استان گفت: این طرح از ابتدای روز شانزدهم خرداد ماه سالجاری آغاز می‌شود.

 وی با تاکید بر لزوم کنترل قیمت کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در این ماه مبارک باید منافع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بیس از پیش مورد توجه قرار گیرد در غیر اینصورت افزایش قیمت کالاهای ضروری، باعث ایجاد اثر روانی منفی می شود.

 وی با انتقاد از ارزان بودن قیمت برخی اقلام ضروری همچون گوشت مرغ در استان‌های همجوار همچون استان زنجان ابراز کرد: افزایش دو هزار تومانی قیمت گوشت مرغ در روزهای گذشته نسبت به اردیبهشت ماه، قابل قبول نیست.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی  و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش تقاضا برای تامین کالاهای ضروری همچون گوشت مرغ در اولین دهه ماه مبارک رمضان تصریح کرد: 20 مرکز در شهر تبریز برای، قبل از آغاز ماه مبارک رمضان توسط اتاق اصناف در نظر گرفته خواهد شد و مقرر است در این 20 مرکز، گوشت گرم مرغ با سقف قیمت 6500 تومان عرضه شود.

 به گفته نواداد، در صورت هر گونه گران فروشی در این مراکز، واحد نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر حسب قانون با متخلفین برخورد خواهد کرد.

 وی خطاب به مردم عنوان کرد: " مردم، نگران تامین کالاهای ضروری خود در ایام ماه مبارک رمضان نباشند."

 وی از فروشگاه های دولتی و زنجیره ای خواست که قیمت های مصوب دولتی را رعایت کنند تا بازار نیز در اثر رعایت قیمت ها، تنظیم شود.فروشگاه های زنجیره ای نیز در صورت تمایل می توانند گوشت گرم مرغ را از اتحادیه مربوطه تامین کنند.

 نواداد از اداره کل دامپزشکی استان نیز خواست که نظارت لازم برای عدم تعطیلی کشتارگاه های استان در ایام ماه مبارک رمضان را بعمل آورد.

 گفتنی است در این جلسه، قیمت مرغ منجمد و گوشت منجمد برای مصرف کننده به ترتیب 5100 و 21000 تومان تعیین شد ولی در مورد گوشت گرم قرمز، تصمیمی اتخاذ نشد.!
/ایسنا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :