مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی خبر داد
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از بخشودگی 70 و 90 درصدی جرایم واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 30 May 2016
سید مرتضی نیرومند اسکویی در جلسه بررسی رفع موانع تولید استان با تبیین نحوه مقررات مربوط به بخشودگی جرایم واحدهای تولیدی و صنعتی استان گفت: تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی بدهکار استان که تا پایان شهریور ماه سالجاری، 50 درصد بدهی‌های خود را به شرکت شهرک های صنعتی پرداخت کنند مشمول بخشودگی 70 درصدی جرایم خود می شوند.

 وی در همین راستا تصریح کرد: آن دسته از واحدهای تولیدی و صنعتی بدهکار استان نیز که در همین بازه زمانی، 100 درصد بدهی خود را پرداخت کنند، 90 درصد جرایم مالی آنان بخشوده می‌شود.

 وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به شرایط اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان ابراز کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و متوسط که مایل به دریافت تسهیلات هستند باید در سایت بهین یاب ثبت نام کنند.

 به گفته مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، تاکنون فقط یک واحد تولیدی و صنعتی در سایت بهین یاب برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند.

اسکویی با تاکید بر لزوم ثبت نام هرچه سریع واحدهای تولیدی و صنعتی در سایت بهین یاب برای اخذ تسهیلات مالی اظهار کرد: در صورت عدم ثبت نام در این سایت، هیچ گونه تسهیلاتی به این واحدها اختصاص نخواهد یافت./ایسنا

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :