چنگیز قاسمی رئیس کانون شوراهای اسلامی کار آذربایجانشرقی و هیات مدیره کانونعالی شوراهای کشور در گفتگو با خبرنگار تابناک تبریز از نارضایتی کارگران در شرکت ریخته گری ماشین سازی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 31 May 2016
چنگیز قاسمی رئیس کانون شوراهای اسلامی کار آذربایجانشرقی  و  هیات مدیره کانونعالی شوراهای کشور در گفتگو با خبرنگار تابناک تبریز از نارضایتی کارگران در شرکت ریخته گری ماشین سازی خبر داد.
وی در این گفتگو با اشاره به مکاتباتی که در این زمینه داشته اند میگوید، که شرکت ریخته گری ماشین سازی تبریز تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی ایران که طبق اصل ۴۴ مدتی است از طریق سازمان خصوصی در لیست واگذاری قرارگرفته و متاسفانه حقوق ۳ ماه کارگران این شرکت یعنی ‌( اسفند ۹۴ و فروردین و اردیبهشت ۹۵ ) تاکنون پرداخت نشده و کارگران در وضعیت بسیار ناراحت کننده ای از لحاظ مالی و معیشتی قرار گرفته اند و علی رغم تلاش مسئوولین استانی و صد متاسفانه بی تفاوتی مسئولین سازمان گسترس و همچنین مسئولین خصوصی سازی کارگران این شرکت دولتی در بلاتکلیفی مانده اند ، طوری که دیگر در تهیه نان و پنیر مانده اند.

با توجه به تاکیدات و سفارس رهبر انقلاب جهت حمایت از قشر کارگری و بحث اقتصاد مقاومتی و عمل به آن و همچنین تکریم نیروی کار از سوی دکتر روحانی رئیس جمهور دولت تدبیر و امید ، حال می بینیم یاس و نا امیدی در بین کارگران شرکت ریخته گری بوجود آمده است . فلذا اینجانب بعنوان مسئول شوراهای اسلامی کار استان از مسئولین و ریاست فراکیسیون کارگری مجلس آقای محجوب عاجزانه تقاضا داریم به وضع نابسامان این کارگران توجه ویژه شود...


در ضمن کارگران ریخته گری الان بیش از ۲۰ روز است که تحصن کرده و دست از کار کشیده اند
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
باسلام-مسئولين مربوطه بايد از خجالت استعفا بدند كارگر پول نون وپنير هم نداره.اگه بچه اش مريض شد چي؟اگه .......كي ميخواهد جواب بده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
وا اسفها وامصیبتا ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
وضعيت اسفناك تنها در شركت ريخته گري نيست متاسفانه خود ماشين سازي تبريز نيز واقعا در حال مرگ بوده و نفس هاي آخر را مي كشد. بسيار تاسف آور و دردآور است گروه ماشين سازي تبريز كه يك شركت معظم و بسيار راهبردي مي باشد پس از 37سال از انقلاب بجاي توسعه كمي و كيفي در حال نابودي است، اين است وضعيت غمبار صنايع مادر در كشور.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
آقای چنگیز قاسمی
شما که پست دفتری در شرکت ریخته گری داشتید با شرایط سخت و زیان آور بازنشسته میشید؟؟!!
ارادتمند
اسماعیل از شرکت ماشین سازی تبریز
تبریز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
وارثین اموال قدر اموال را نمی داند چون با زحمت و هزاران خون دل بدست نیاورند.سوء مدیریت در کارخانه و سازمان گسترش باعث نابودی آن کارخانه مادر گردید .
حیف آن جانفشانی هائی که اکثر ورودی های قبل ازسال 57 در آنجا گذاشتند وکارخانه را خانه اول خود
می دانستند از جانشان و زندگیشان در
آنجا مایه گذاشتند. کمترکارخانه ای در
ایران وجود دارد که ازنظر تجهیزات و نیروی فنی و آموزشی در سطح ماشین سازی تبریز باشد مثل گوشت قربانی
کردند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
واقعیت اینه که ما بلد نیستیم صنعت رو اداره کنیم و نمیخاییم هم اینو قبول کنیم زور که نیست نمیتونیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار