گزارش تابناک تبریز از جلسه شورای استان
جلسه شورای عالی استان آذربایجانشرقی در حالی پس از تاخیر قریب به نیم ساعته آغاز گردید که تعداد قابل توجهی از اعضا در این جلسه غایب بودند.
کد خبر: ۲۳۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲ 01 June 2016
در غیبت دکتر حاجی پور به عنوان ریاست شورای عالی استان ،نائب رئیس شورای استان مدیریت جلسه را بر عهده داشت.

قاسم نژادیان افزود:باتوجه به برخی دلایل که احتشام حاجی پور در جلسه حضور ندارند ،افرادی خارج شورا در صدد تحت تاثیر قراردادن اوضاع  و تضعیف شورای اسلامی استان هستند.

وی با اشاره به جریان راه ندادن اصحاب رسانه و خبرنگارصدا و سیما در جلسه پیش شورا گفت : در مورد اتفاق هفته پیش که از حضور اصحاب رسانه و خبرنگار صدا و سیما به جلسه شورای استان ممانعت گردیده بود از همه فعالین این حوزه به نوبه ی خود معذرت خواهی می کنم.

حامد همتی ،عضو شورای شهر اهر در عدالت تقسیم بندی تسهیلات بین شهرداری استان توسط سازمان همیاری اظهار داشت:خیلی از تسهیلات سازمان همیاری شهرداری های استان بصورت متعادل بین شهرها تقسیم بندی نمی شود و هر شهردار و شهرستانی که تعامل و ارتباط زیادی داشته باشد می تواند از تسهیلات بیتشتر استفاده کند.

علیپور،عضو شورای شهر آذرشهر گفت:برای تحقق و رسیدن شورای استان به جایگاه قانونی باید توجهات زیادی به کار کارشناسی و نظرات کمیسیون های تخصصی انجام گیرد تا از حجم مشکلات شهرها و روستا کاسته شود.

وی گفت:با نشستن و برخواستن در جلسات نمی توان خروجی و نتیجه قابل توجهی دریافت کرد.
در ادامه اعضای شورای عالی استان  در مورد پیگیری مشکلات مطرح شده در جلسات مشترک با مدیران استانی نظرات خودرا اعلام کردند.
کد خبرنگار:5101
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
بسمه تعالی
حضور مسئولین محترم آموزش و پرورش
سلام،طبق دستورالعمل جدید ابلاغی وزارت آموزش و پرورش قرار است از امسال در انتخاب مدیران مدارس کشور براساس این رویه اقدام شود ولی بدلیل مسائلی قابل توجه این دستورالعمل اگر دقت نشود مشکلات زیادی را بوجود خواهد آورد:1- حداکثر سنوات قابل قبول فرهنگیان داوطلب پست مدیریت مدارس اصلا مشخص نشده به عبارت ساده تر شاید همکارانی که در سالهای آخر مانده به بازنشستگی مثلا 26سال به بالا بوده و در صدد محیطی آرام و دنج!برای بازنشستگی و بهره مندی از مزایای حقوق دو سال آخر پست مدیریتی در ایام بازنشستگی هستند فرهنگیان فعال و مدرسه را به رکود خواهند کشاند.
2-تاخیر برخی مناطق آذربایجان شرقی در اعلام نتایج مرحله اول توسط کارشناسیهای آموزش مقاطع مختلف که پایان اردیبهشت 95 بود در برخی مناطق آذربایجانشرقی مشکلاتی را برای سایر داوطلبان -تحصیلکرده و بالای بیست سال سابقه شغلی رسمی -مدیریت مدارس وسازماندهیشان ایجادکرده چون اگر انتخاب نشوند زمان سازماندهی نیز گذشته و مدارس و دروس مناسبی را نخواهند توانست انتخاب کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :