معاون استاندار :
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:مدیریت استان تصمیمی برای تغییر فرمانداران شهرستان های اهر و هریس ندارد.
کد خبر: ۲۴۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 04 June 2016
سعید شبستری خیابانی در گفت‌وگوبا ایسنا با انتقاد از انتشار برخی اخبار كذب در برخی رسانه‌های محلی عنوان کرد: مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان اسكو یكشنبه هفته جاری در این شهرستان برگزار و دكتر مرتضی محمد زاده(بخشدار فعلی مركزی تبریز)به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی می‌شود.

 وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های ارزنده حیدر صادقی، فرماندار فعلی شهرستان اسكو تصریح كرد: آقای صادقی سوابق درخشانی در دوران فعالیت خود در این دولت چه در حوزه فرمانداری شهرستان آذرشهر و چه در زمان خدمت در فرمانداری اسكو داشته‌اند.

 وی با ابراز گلایه از انتشار اخباری با عنوان "به گفته منابع آگاه"در برخی از رسانه‌ها اظهار كرد: متاسفانه در غالب موارد، اخباری كاملا كذب با اهداف سیاسی در این رسانه‌ها منعكس می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی عنوان كرد: تصمیم مدیریت استان مبنی بر تغییر برخی از فرمانداران شهرستان‌ها،ربطی به انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ندارد.

شبستری خاطرنشان كرد: عده‌ای با توجه به ابطال انتخابات در حوزه انتخابیه اهر و هریس، قصد دارند كه هیات اجرایی انتخابات و نمایندگان دولت را مقصر معرفی كنند غافل از آنكه هیچ سند و مدركی دال بر اثبات ادعاهای بی اساس خود ندارند.

 وی در بخشی از سخنان ضمن دعوت از تمامی رسانه‌ها و مطبوعات استان به رعایت اخلاق سیاسی در انتشار اخبار، تحلیل و گزارشات خود، گفت: تصمیمی به تغییر فرمانداران دو شهرستان اهر و هریس نداریم؛ چرا كه هر دو شخص از موفق ترین و فعال ترین فرمانداران دولت تدبیر و امید در استان هستند.

 وی قانونمداری را از ویژگی های برجسته تمامی فرمانداران استان بخصوص فرماندار اهر و هریس دانست و خاطرنشان كرد: عملكرد  بسیار عالی فرمانداران دو شهرستان فوق الذكر در مورد اجرای برنامه‌های مربوط به سند تدبیر و توسعه از دیگر شاخصه‌های اصلی آنان محسوب شده و مجموعه استانداری، قدردان زحمات این عزیزان است.

این مقام مسئول  با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال ملكوتی بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی اضافه كرد: متاسفانه برخی‌ها به دنبال دو قطبی كردن جامعه و عدم اتحاد دولت و مردم هستند در حالی كه شخص رهبر معظم انقلاب در بیانات متعدد خویش و به ویژه در سخنرانی روز ١٤ خرداد، تمامی گروه‌های سیاسی را از این امر برحذر داشتند
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
دروغ آشکار در مصاحبه خود گفته فرماندار هریس جابجا میشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :