کد خبر: ۲۴۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷ 04 June 2016

آقایی، حاتمی، ایرانپوریان تراکتوری ماندند

 پس از حضور مصطفی آجورلو در راس کادر مدیریتی تراکتوری ها و تمدید قرارداد امیر قلعه نویی، این تیم اقدام به تمدید قرارداد با بازیکنان مورد نظر خود کرد و در اولین اقدام به سراغ بازیکنانی رفت که مدت زمان حضورشان در این تیم به پایان رسیده بود. البته در این میان محمدرضا اخباری و مهدی شریفی به دلیل به اتمام نرسیدن مدت زمان خدمت سربازی، یک فصل دیگر در این تیم ماندنی هستند و به همین دلیل قراردادهایشان بی دردسر تمدید شد.


فرزاد حاتمی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، فرزین گروسیان و سعید آقایی نیز پس از توافق با مسئولان این باشگاه قراردادهای خود را به مدت یک فصل با این تیم تمدید کردند. البته در این میان سعید آقایی به دلیل به پایان رسیدن خدمت سربازی باید به جمع به گسترش فولادی ها اضافه می شد که پس از توافق مدیران دو تیم، این بازیکنان یک فصل دیگر پیراهن تراکتورسازی را به تن خواهد کرد.

کاپیتان تراکتورسازی تمدید کرد

مهدی کیانی که سال های اخیر را در جمع تبریزی ها حضور داشت و به غیر از یک نیم فصل، با پیراهن تراکتورسازی در لیگ برتر حضور داشت، پس از اتمام قرارداد خود در پایان لیگ پانزدهم، قرارداد خود را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا لیگ شانزدهم را نیز در جمع تراکتورسازان حضور داشته باشد.


کیانی لیگ پانزدهم را بنا به دلایلی پس از مدت ها با تیم گسترش فولاد آغاز کرد اما در نیم فصل به جمع تراکتورسازان بازگشت.


تراکتورسازی به دنبال رضایت ملوان و ذوب‌آهن


 پس از به پایان رسیدن مدت زمان خدمت سربازی سینا عشوری و شاهین ثاقبی، این دو بازیکن به دلیل باقی ماندن قراردادهای شان باید به باشگاه های پیشین خود یعنی ذوب آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی بازگردند، این در حالیست که امیر قلعه نویی خواستار حضور این دو بازیکن در بین نفرات تیم خود در لیگ شانزدهم است و به همین دلیل مسئولان تراکتورسازی به دنبال مذاکره با این تیم ها هستند تا در صورت جلب رضایت، یک فصل دیگر این دو بازیکن را در بین خود نگه دارند.


عشوری و ثاقبی از لیگ سیزدهم و به دلیل گذراندن خدمت سربازی، پیراهن تیم تراکتورسازی را به تن کردند./ورزش3



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
خيلي خوب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار