وزیر کشور با بیان اینکه پس از برجام اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین برنامه دولت است، گفت: اجرای این سیاست‌ها نیازمند مشارکت عمومی است، چراکه مردم پایه اصلی اقتصاد مقاومتی هستند.
کد خبر: ۲۴۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲ 06 June 2016
عبدالرضا رحمانی‌فضلی امشب در دیدار با آیت‌الله مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه این استان به جهت ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی به عنوان الگوی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور انتخاب شده است، اظهار داشت: استان کرمان به واسطه موقعیت خاص کویری و استان لرستان به عنوان استان کم‌برخوردار به عنوان نمونه برای اجرای این سیاست‌ها انتخاب شده‌اند.


وی با اشاره به تدوین برنامه اقتصادی مقاومتی توسط دولت، افزود: در دیدار با مقام معظم رهبری، ایشان بر تشکیل قرارگاه به جای ستاد و ارائه گزارش ماهانه از روند اجرای برنامه‌ها تأکید کردند و بر این اساس سعی خواهیم کرد ماهانه یکبار در این سه استان حضور یافته و به صورت تخصصی محورهای اقتصاد مقاومتی را بررسی کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی، تبعیت از نسخه ارائه شده توسط مقام معظم رهبری و بر درون‌زایی و برون‌نگری استوار است، اضافه کرد: دولت به مدت دو سال به دنبال مقدمات اجرای این برنامه بود و به همین منظور چند لایحه برای رفع موانع تنظیم و به مجلس ارائه کرده است .

رحمانی فضلی با اشاره به نقش علما و روحانیان در افزایش مشارکت مردم در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اظهار امیدواری کرد که در چهار سال آینده مشکلات اقتصادی کشور برطرف و کارشکنی‌ها بی‌اثر شود./فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
این چهار سال برای هفت پشت ملت بس است رکود بیکاری تورم پنهان غوغا میکند یک تارموی احمدی نژاد را به کل دولت نمیدهیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :