مصباحی مقدم:
مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه ای با خبرآنلاین از احتمال حمایت جریان اصولگرا از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خبر داد. او در این مصاحبه علت رای نیاوردن اصولگرایان را اولویت وحدت در انتخابات دانسته و میزان رای آوری لیست را در درجه دوم اهمیت قرار می دهد.
کد خبر: ۲۴۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 07 June 2016
مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه ای با خبرآنلاین از احتمال حمایت جریان اصولگرا از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خبر داد.

 او در این مصاحبه علت رای نیاوردن اصولگرایان را اولویت وحدت در انتخابات دانسته و میزان رای آوری لیست را در درجه دوم اهمیت قرار می دهد.

این در حالی است که مصباحی مقدم ماه قبل در مصاحبه ای با یکی از رسانه ها از احتمال بالای رد صلاحیت احمدی نژاد خبر داده و نیز نظر شخصی خود را در مخالفت با احمدی نژاد بعنوان کاندیدای اصولگرایان علنی نمود.

البته وی بعدها این اظهارات را شخصی خوانده و نقل سخنان خود بعنوان سخنگوی جامعه روحانیت مبارز را نفی کرده بود.

به نظر می رسد با فرا رسیدن موعد انتخابات ریاست جمهوری سال 96، اعلام حمایت ضمنی از روحانی توسط روحانیت مبارز نشانه ای از حرکت این جامعه به سمت پراگماتیسم سیاسی باشد که مدتهای مدیدی بسیاری از صاحب نظران این جناح در نقد آن قلم فرسائی کرده اند.

چراغ قرمز روحانیت مبارز به احمدی نژاد

از طرفی دیگر معنای ضمنی  این مصاحبه را می توان در چراغ قرمز نشان دادن مجدد به احمدی نژاد از سوی جامعه روحانیت مبارز تلقی نمود که در تقابل احتمالی وی با روحانی احتمالا به سمت رییس جمهور متمایل خواهند بود.
سرویس سیاسی تابناک تبریز
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
فکر نمیکردید این 4 سال به این زودی تموم بشه ؟ حق دارید چون خوردن و بردن خیلی مزه داره ولی اینبار کور خوندید هرچی هم تلاش کنید دکتر احمدی نژاد و خرابشون کنید رای مردم در سال 96 فقط دکتر احمدی نژاد عزیز است وبست
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
جدی موضوع چیه که همه وحشت دارن از آمدنت ؟ تورو خدا بیا لرزه به جان اینها بنداز خدایی زیادی دیگه راحت بودند سال 96 با دکتر احمدی نژژژژژژژژژاااااااادددددددددد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
شما همونهایی نیستین که در سال 88 از موسوی و فتنه حمایت کردین ؟!!! لطفا از طرف خودتون و چند نفر از دوستانتون مثل ناطق ، اکرمی ، باهنر ، غفوری فرد و البته بزرگتون هاشمی حرف بزنید نه اصولگرایان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
نه احمدى نه روحانى. کانديد با برنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :