دفاع تمام قد وزیر از فرمانداران اهر و هریس/ایراد وزیر به شورای نگهبان
وزیر کشور گفت: مدارک و مستنداتی دال بر تخلف فرمانداران شهرستان‌های اهر و هریس در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد به ما ارائه نشده است و بنده نیز تا وقتی که عده ای بدون داشتن اسناد و مدارک، به مدیران ما تهمت می‌زنند از عملکرد آنان دفاع کرده و این افراد را مبری از هر گونه تهمتی می‌دانم.
کد خبر: ۲۴۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 07 June 2016
به گزارش تابناک تبریز،عبدالرضا رحمانی فضلی در پایان سفر دو روزه خود به استان در جمع خبرنگاران گفت: استان آذربایجان‌شرقی، ظرفیت‌های بسیار خوبی در تمامی حوزه‌های اقتصادی، تولیدی، صنعتی، بازرگانی،کشاورزی، فرهنگی و اجتماعی دارد و با استفاده از این ظرفیت‌ها بیش از پیش می‌تواند در تحقق سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی نقش آفرین باشد.

وی افزود: شرایط علمی و مدیریتی استان نیز در وضعیتی قرار دارد که می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف مدنظر و مطلوب ما با محوریت اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

 وی اظهار کرد: استان آذربایجان‌شرقی از استان های درجه اول کشور در امر اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود و به تناسب آن توقع ما از این استان این است که بتواند نقش پیش برندگی و الگوبودن خودش را بیشتر از همه به منصه ظهور رسانده و با ارائه خلاقیت‍‌ها، نوآوری‌ها و ... مسیر را برای استان‌های دیگر هموار سازد.

 وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "پاسخ وزارت کشور به رسانه هایی که عملکرد هیات اجرایی انتخابات در استان آذربایجان شرقی را به عنوان علت اصلی ابطال انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس، مطرح می کنند تصریح کرد: ما به عنوان هیات اجرایی انتخابات، این  آمادگی را داریم پاسخگوی هرگونه شبهه، اشکال و ایراد در فرآیند برگزاری انتخابات باشیم.

 رحمانی فضلی ادامه داد: تا امروز مستنداتی مبنی بر تخلف هیات اجرایی انتخابات در این استان به دست ما نرسیده است و تا زمانی که برخی ها بدون داشتن مستندات و مدارک و صرفا از طریق رسانه ها، مسائل ناصحیحی را مطرح می‌کنند از عملکرد تمامی مدیران خود دفاع کرده و آنان را مبرا از هرگونه اتهام رسانه ها می دانم.

 وی در پاسخ به  سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر علت تجلیل از فرمانداران اهر و هریس در جلسه اقتصاد مقاومتی و تحلیل برخی رسانه ها مبنی بر دهن کجی وزارت کشور به ابطال انتخابات در حوزه انتخابیه اهر و هریس گفت: ما در این برنامه از تمامی دست اندرکاران اجرایی دخیل در امر برگزاری انتخابات از جمله مدیرکل اطلاعات استان، فرمانده نیروی انتظامی، مدیرکل دادگستری، فرماندار تبریز و ... تجلیل کردیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نیما تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
راست میگه اقای وزیر حتما متخلفان از کره مریخ اومده بودن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :