- طرفدارانی که خودشان بارها قربانی برخوردهای نژادی شده‌اند، تصمیم مدیرعامل تراکتورسازی برای رد مدافع آذربایجانی را نادرست می‌دانند.
کد خبر: ۲۴۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 08 June 2016
به گزارش تابناک تبریز،«من برای وحدت آذری‌های عزیز به تبریز آمدم. از آنجا که پیوستن بازیکن تیم ملی ارمنستان به تراکتور می‌تواند این وحدت را تهدید کند از خرید این بازیکن صرف نظر می‌کنیم.» برخورد عجیب و بیانیه عجیب‌تر آجرلو درباره رد کردن یک بازیکن بخاطر ملیت ارمنستانی، امروز سر و صدای زیادی ایجاد کرد. به خصوص که تراکتورسازی، تا به حال ۴ بازیکن از کشور ارمنستان به ایران آورده و تبریزی‌ها مشکلی با شهروندان هیچ کشوری نداشته‌اند.

آی اسپورت نوشت: بحث درباره این تصمیم در شبکه‌های اجتماعی هم داغ بود. بسیاری از هواداران از اینکه بارها قربانی برخوردهای نژادی شده‌اند و حالا تیم‌شان با برچسب نژادپرستی روبرو شده، انتقاد می‌کردند و بعضی دیگر هم می‌گفتند تصمیم آجرلو برای رودررو نشدن بخشی از تندروها با باشگاه تصمیم درستی بوده است.

سوپر گروه "فوتبال تبریز"، بزرگترین گروه تلگرامی هواداران تراکتورسازی، امروز این موضوع را به نظرسنجی گذاشت و از کاربرانش پرسید «از دیپورت بازیکن ارمنستانی از تراکتور رضایت دارید؟» تا این لحظه، بیشتر از ۶۰ درصد کاربران به گزینه «خیر» رای داده‌اند و با تصمیم آجرلو برای رد کردن یک بازیکن فوتبال بر اساس مسائل نژادی و قومی، مخالف بودند. برخوردی که نشان می‌دهد طرفداران فوتبال، بر خلاف بعضی مدیران و تصمیم‌گیران علاقه‌ای به ورود به مسائل غیرورزشی ندارند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
زری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
نظر سازی نه نظر سنجی ......ملت آذربایجان بیدار شده با ترفندهای کهنه ره به جایی نمی بریدنژاد پرست آنهایی هستند که خاک طلای آق دره به اصفهان منتقل می کنند خاک مس سونگون را به کرمان می برند نام دهها شهرو روستای آذربایجان را تغییر داده اند نژاد پرست آنهایی هستند که زبان و فرهنگ پوشالی خودرا به زور به سایر ملتها تحمیل می کنند و.......... آب در هاون می کوبید فصل فصل بیداری است
hamed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
چرا از کشتار مردم بی‌گناه خوجالی و اشغال ۲۰درصد از اراضی آذربایجان که خاک اسلام محسوب می‌شود و بستن احشام به مساجد سخن نمی‌گویند؟

مگر غیر از این است که وقاحت اقدامات داشناک‌ها و ارامنه کم از وقاحت اقدامات رژیم منفور و اشغالگر اسرائیل نیست؟ چطور افتخار ما عدم به رسمیت شناختن این رژیم اشغالگر است اما برای حکومت اشغالگر ارمنستان که دستشان به خون دهها هزار مسلمان در کشور عزیزمان ایران و کشور دوست، همسایه، هم نژاد، هم زبان و هم دین آذربایجان آغشته است؛ کاسه داغتر از آش می‌شویم و گرا به به بیرون می‌دهیم؟

به‌راستی امروز بیش از هرآنچه که به چشم می‌آید، رفتار دوگانه دوستان رسانه‌ای مرکزنشین نسبت به نژادپرستی است.

امید آن داریم که در ماه رحمت و عرفانی رمضان، دوستان کلاه خود قاضی نمایند و از مواضع ضدآذربایجانی و نژادپرستانه خود دست بردارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
بس است دیگر آمار سازی
مردم آذربایجان مخالف ورود ارمنی های غاصب به آذربایجان هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
براي اجرلو متاسفم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :