خانم خاماچی در صحن شورای شهر تبریز:
به گزارش تابناک تبریز پس از دستگیری های اخیر در مجموعه شورا و شهرداری تبریز، خانم خاماچی پس از آزادی از بازداشت موقت، امروز شورای شهر تبریز در جلسه شورای شهر تبریز حاضر شد.
کد خبر: ۲۴۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 12 June 2016
به گزارش تابناک تبریز پس از دستگیری های اخیر در مجموعه شورا و شهرداری تبریز، خانم خاماچی پس از آزادی موقت، در جلسه شورای شهر تبریز حاضر شد.

وی در این جلسه گفت: پس از سه ماه از بازداشت موقت و گذشت ۳ ماه روزهای سخت، توفیق پیداکردم تا در حضور اعضا و شهروندان تبریز باشیم .

وی گفت:نسبت به خودم وظیفه می دانم تا از مراجع امنیتی تشکر کنم زیرا در این مدت چیزی جز محبت از آنها ندیدم  و  از حاج آقا اسوتچی به خاطر اینکه در این مدت جویای حال من بودند، سپاسگزار هستم.

وی گفت متاسفانه یا خوشبختانه من زبانم تلخ است و افزود:اگر خدا حافظ و نگهدار یک نفر باشد هیچ کس نمی تواند او را زمین بزند.

وی خطاب به برخی ها گفت: ما رفتیم خیر بود و انشالله اگر شما رفتید هم خیر خواهد بود.دنیا دار مکافات است برخی از اعضا که نمی خواهم اسم شان را ببرم می خواستند به هر طریقی شده  من به شورا برنگردم که خطاب به آنها شعر زیر را خواند:دنیا همه هیچ و اهل اش همه هیچ ،ای هیچ بر هیچ بر خود نپیچ ...
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :