از نقل و انتقالات سه نماینده استان چه خبر؟
این روزها تب نقل و انتقالات به اوج خود رسیده و باشگاه ها با سرعت هرچه تمام تر در حال تکمیل بازیکنان خود برای شروع تمرینات فصل جدید هستند.
کد خبر: ۲۴۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 12 June 2016
در این مجال به بررسی عملکرد سه باشگاه لیگ برتری استان در فصل نقل و انتقالات فوتبال می پردازیم.

ورزش استان در حال تجربه یک فصل رویایی است. جایی که استان بعد از بیست سال داری سه نماینده لیگ برتری است و هر سه تیم نیز به موقع کادر مدیریتی و فنی خود را در بهترین زمان ممکن معرفی کردند تا با فراغ بال بیشتر در زمان آماده سازی تیم برنامه ریزی کنند.

تراکتور با ژنرال استارت می زند


پس از اتمام فصل گذشته لیگ برتر و کسب عنوان چهارمی برای تراکتورسازی، هیات مدیره باشگاه ابتدا با سعید عباسی برای یکسال برای مدیر عاملی باشگاه به توافق رسیدند ولی پس از چند روز این صندلی را به سردار آجرلو که رابطه گرمی با قلعه نوعی دارد دادند.

 6 بازیکن تراکتور از تراکتور جدا شدند

قرارداد فردین عابدینی، آگوستو سزار، مسعود همامی، سینا عشوری، علی حمودی، آلویز نانگ، یان رمزی و بختیار رحمانی به همراه شجاع خلیل زاده با اتمام فصل به پایان رسید.

 از این میان قلعه نوعی خواستار تمدید قرارداد با سینا عشوری شده است. قلعه نوعی موافق حضور آلویز نانگ وآگوستو سزار دو بازیکن خارجی تیم می باشد اما باید توافقات لازم برای تمدید قرار داد انجام شود. البته اخباری در جهت تمایل ژنرال برای بازگشت ادینیهو به تبریز می رسد که اگر تراکتور با ادینیهو به توافق برسد به احتمال فراوان نانگ درفصل آینده در  تبریز نخواهد بود.

تراکتور با ایران پوریان و خالد شفیعی که قرار دادشان به اتمام رسیده بود نیز برای تمدید قرارداد به تفاهم رسیده و سال بعد این دو بازیکن در تراکتور خواهند ماند.

ژنرال به دنبال مثلث آتشین

قلعه نوعی می خواهد در خط میانی خود از یک مثلث آتشین بهره ببرد.

قلعه نویی براساس برنامه ای که به باشگاه ارایه داده قصد دارد در خط هافبک خود از مثلث محمد ابراهیمی (راست)، عالیشاه (چپ) و سروش رفیعی (وسط) بهره ببرد وحتی اعلام کرده که این مثلث می تواند تراکتورسازی را در لیگ شانزدهم به قهرمانی برساند.

حتی زمزمه هایی درباره پیوستن بنگر و محمد نوری به تراکتور نیز شنیده میشود اما به احتمال فراوان باید بنگر را تراکتوری بدانیم.

گسترش با قدرت وارد میدان شد

گسترش ابتدا توانست با دی خسوس دروازه بان تیم قهرمان لیگ برتر به توافق برسد  تا خیال کمالوند از دورن دروازه خود راحت شود. آنها توانستند با محمد رضا خلعتبری بازیکن سابق سپاهان نیز به توافق برسند و با وی قرارداد یکساله به امضاء برسانند. این پاپان کار نبوده و بعد از آن نیز با
بابک حاتمی،علی ملایی، علی چراغعلی، کوروش ملکی، محمدرضا خلعتبری، یوسف سیدی،  مهران فرضیات، مسعود ابراهیم زاده نیز قرار داد امضاء کرده اند.

از میان بازیکنان خروجی این باشگاه نیز می توان به محمد ابراهیمی و مصطفی اکرامی اشاره کرد. محمد ابراهیمی میخواهد فصل بعد را در تراکتور سازی بازی کند.
از بازیکنان احتمالی که در فصل آینده گسترش در نظر دارد تا با آنها مذاکره کند میتوان به محمد نوری و جاسم کرار اشاره کرد که به احتمال فراوان از بین این دو بازیکن یک بازیکن پیراهن گسترش را در فصل آتی به تن خواهد کرد.

ماشین سازی بدنبال اثبات

ماشین سازی که پس از بیست سال با رسول خطیبی راهی لیگ برتر شد به خوبی میداند که کار سخت تری برای ابقاء در لیگ برتر دارد. به همین خاطر ماشین سازان سریع با رسول خطیبی برای هدایت باشگاه به توافق رسیدند و وارد بازار نقل و انتقالات شدند.

ماشین سازان با حفظ اسکلت اصلی تیم بدنبال تقویت تیم خود برآمدند و با فردین عابدینی، احمد امیرکامدار، رامين قرباني، علی ارجمندیان، مهیار نوری،، پیام صادقیان حبیب گردانی و تیاگو سانتوس به تفاهم رسیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :