طنز
زیر گذر ها نه تنها برای گذر خودروها بلکه شاید برای تفریح شهروندان ساخته شده اند .
کد خبر: ۲۴۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶ 19 June 2016
زیر گذر ها نه تنها برای گذر خودروها بلکه شاید برای تفریح شهروندان ساخته شده اند .

باران امروز تبریز برای اثبات این مفروض گام های مهمی برداشت.


 خودروهایی که برای عبور از زیر گذرهای آبرسان، نصف راه و .... در زیر باران  بهاری اواخر خرداد آهسته آهسته حرکت می نمودند به ناگاه با منظره ای جالب مواجه شدند. عمق آب بر اثر باران در زیر گذرها بقدری زیاد بود که رانندگان خوش ذوق  با خودرو ها به حرکات موج سواری روی آب پرداختند .


البته در این سرگرمی که برای گردشگران احتمالی تبریز ۲۰۱۸ نیز جالب و جذاب خواهد بود نقطه مهمی نهفته است و آن اینکه این خدمات به صورت رایگان در اختیار توریست های داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت هزینه ای برای آنها در بر نخواهد داشت از حق نگذریم که بایستی به دست اندرکاران مهیا سازی تبریز ۲۰۱۰ دست مریزاد بگویم.

اما جدا از طنز گروه خدماتی شهرداری در زیر باران در حال عادی سازی عبور و مرور بودند.بسیجیان  نیز در کنار نیروهای دیگر امدادرسانی به کمک مردم آمده بودند.




اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
بسیحیان؟!!!! دوست عزیز کدوم بسیجی سربازهای بدون پارتی و زحمت کش تیپ تکاور بودند درود به شرفشان
بابك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
دور به شرف تمام سربازان ارتش كه در اين مورد به كمك مردم و شهر شتافتند. به نظر ميرسه نويسنده محترم اين خبر در پس زمينه دنبال چيز ديگري مي گشتند حال آنكه همه مردم تبريز، استان و ايران كاملاً آگاهي دارند كه در بارندگي چند روز پيش تنها سربازان ارتش كه كمك حال مردم بودند و خواهند بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :